אאודי Q7 הוא אחד מאותם רכבי פנאי גדולים ויוקרתיים שנוצרו בתור הזהב של הקטגוריה. הוא חולק לא מעט ממכלוליו עם פולקסווגן טוארג ופורשה קאיין, אך באודי העניקו לו כיול מעט שונה שמיועד בעיקר לשוק האמריקאי. היצע המנועים כולל לא מעט מנועי 3.0 ליטר בגרסאות בנזין ודיזל עם שלל הספקים שמגיעים עד 333 כוחות סוס. מערכת הנעה כפולה קבועה מוצעת כאן כסטנדרט בכל הגרסאות, אבל לא, זה לא ממש רכב שטח. הגחון שלו נמוך למדי וחוץ מזה - מי באמת ירצה לרדת לשטח עם אאודי Q7 שמחירו מתחיל בכחצי מיליון ש"ח? על הכביש לעומת זאת הוא זורח ומציע נוחות נסיעה מעולה לצד יכולות מפתיעות למדי בכבישים מפותלים. מי שירצה לשפר עוד יותר את נוחות הנסיעה יוכל להתקין (כאופציה בתוספת תשלום) קיט מתלי אוויר שישפר עוד יותר את הנושא. מרווח הפנים כצפוי נדיב למדי בכל אחד מהמושבים וגם רמת האבזור נדיבה.
ביצועים; נוחות; התנהגות כביש;
מחיר; יכולת שטח;
רכב פנאי מפנק, יוקרתי אבל נטול יכולת שטח;
רכב השטח המגודל של אאודי עובר דיאטת כאסח ומשיל 325 ק"ג ממשקלו, 3.7 ס"מ מאורכו ו-1.5 ס"מ מרוחבו. התוצאה היא חסכון של 26% בממוצע בצריכת הדלק ומבלי לוותר על מרווח הפנים
באודי חוגגים פתיחה מוצלחת לשנת 2013 עם הוזלה של כ-10 אחוזים במחיריהם של דגמי ה-A8 וה-Q7.