תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אאודי
  • אאודי Q7
  • אאודי A8
  • אודי מעדכנת את מחירי ה-A8 וה-Q7

    אאודי Q7

    באודי חוגגים פתיחה מוצלחת לשנת 2013 עם הוזלה של כ-10 אחוזים במחיריהם של דגמי ה-A8 וה-Q7.

    • 04-02-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    בחטיבת אודי של צ'מפיון מוטורס סוגרים את חודש ינואר במגמה חיובית למדי. במהלך חודש ינואר מכרה החטיבה כ-474 רכבים, עלייה של כ-25 אחוזים בהשוואה לינואר בשנה שעברה. שיאן המכירות של אודי בחודש ינואר היה ה-Q5, עם כ-114 מסירות בסך הכל. מיד אחריו אודי A4, עם כ-83 מסירות בסך הכל. גם בקצה היוקרתי ביותר של הסקאלה מציגה אודי מספרים נאים, עם שיא של 15 רכבי אודי S8 שיימסרו במהלך החודש.

    כחלק ממהלך חיזוק פעילות החטיבה, מעדכנת אודי את מחיריהם של שניים מהדגמים הבכירים ביותר שלה, ה-A8 וה-Q7. שני הדגמים זוכים להוזלה של כ-10 אחוזים ממחיריהם הקודמים. כך למשל, דגם הבסיס של אודי A8 (מנוע 3.0 ליטר, טורבו-בנזין) שמחירו עמד עד כה על כ-743 אלף ₪, יוזל ויימכר כעת ב-669 אלף ₪. דגם הבסיס של ה-Q7 (מנוע 3.0 ליטר, טורבו-בנזין) שמחירו עמד על כה על כ-540 אלף ₪, יוזל ויימכר כעת ב-494 אלף ₪.

    אודי Q7

    ניב אורון, מנהל חטיבת Audi בישראל: "השיא המדהים הינו שילוב של ליין מוצרים משובח לצד עבודה יומיומית בשביעות רצון הלקוח מצד נציגי המותג. מסתבר שיש יותר אנשים שמזדהים עם ה-DNA  שלAudi  המביא איתו חדשנות וקידמה. על מנת לחזק את הצלחתנו, מתוך ידיעה ברורה כי הסגמנטים הגבוהים משליכים תדמיתית על הנמוכים, אנו הולכים על צעד של הורדת מחיר בשני הדגמים, זאת למרות שמספר הרכבים נמכר בהם הוא מועט. חטיבת Audi ישראל, בתמיכת יצרן היוקרה הגרמני מבצעת מהלך שאני מאמין כי יוכל לעזור לה בהגדלת נתח השוק בכל הקטגוריות".

    מחירים אודי Q7 ו-A8

    dddd