אודי Q7 היה רכב הפנאי-שטח הראשון שחשפה היצרנית הגרמנית כבר בשנת 2006 ואליו הצטרפו בהדרגה האחים הקטנים Q5 ו-Q3. ה-Q7 אמנם אינו רכב שטח של ממש והעובדה שהוא חולק את הפלטפורמה שלו עם רכבים כמו פולקסווגן טוארג או פורשה קאיין היא רמז עבה לכך. אז נכון שיש מערכת הנעה כפולה קבועה ומתלי אוויר שמאפשרים הגבהה של המרכב עם הכניסה לשטח, אבל אל תנסו לרדת איתו באמת לשטח, חבל. על הכביש אודי Q7 הוא מכונה מרשימה למדי. אחיזת הכביש מרשימה למדי ונוחות הנסיעה מעולה, גם בעיר וגם מחוצה לה. תא הנוסעים מציע חומרים באיכות גבוהה למדי לצד רמת אבזור נדיבה כבר ברמת הבסיס (ועד לשמיים ברמות האבזור הבכירות), כולל 7 מקומות ישיבה מרווחים יחסית. היצע המנועים כולל את מנוע ה-3.6 ליטר בנזין אך המרשימים ביותר הם ה-3.0 ליטר טורבו-דיזל וכמובן ה-4.2 ליטר בנזין העצום.
מרווח ; טכנולוגיה ; איכות ; אבזור
יקר ; שתיין ; גדול מדי
לעשירים שרוצים להסיע שבעה