סוזוקי SX4 האצ'בק הגיעה ארצה בשלהי שנת 2007 כמחליפתה של הליאנה הוותיקה. כרגיל אצל סוזוקי הבסיס לדגם החדש המשיך להתבסס על אותם מכלולים ישנים ומוכרים מהדור הקודם. כך התבססה ה-SX4 על המנוע ותיבת ההילוכים של הליאנה, מה שאמנם גרם לה להציע ביצועים עייפים במקצת אך גם אמינות ועלויות אחזקה נמוכות. העיצוב נאה ומזכיר ג'יפון (ואכן באירופה היא נמכרה גם בגרסאות הנעה כפולה, שלא הגיעו ארצה), במיוחד בדגמי ה-Outdoor שהגיעו לקראת 2012. רמת הבטיחות סבירה (במיוחד בדגמים שהגיעו עם בלמי דיסק אחוריים ו-ESP) וכך גם מרווח הפנים, למעט במושב האחורי שהוא מעט צפוף. לזכותה של ה-SX4 עומדת תנוחת ישיבה גבוהה וצריכת דלק נמוכה יחסית למקובל בקטגוריית ה-1,600 סמ"ק אוטומט. ביחד עם העיצוב הנאה והביקוש הער (יחסית) לדגמי ההאצ'בק 5 דלתות, קיבלתם מכונית משפחתית חביבה למדי שהיא אולי לא מובילת הקטגוריה, אבל כן אופציה חסכונית וזולה לאחזקה.
תמהיל יכולות לא רע ביחס למחיר
משעממת כמו העיצוב שלה
נוסעת מתחת לרדאר
: מתלים=זוועה, הדגם ההונגרי (2014) זה לא היפני, לוותר,,, תת דגם:1.6 אוטומט GLA
המלצה -נסעתי על ברכב דגם 2010 (יפן) ונהנתי מאד, לכן קניתי חדש 2014 (הונגריה), קבלתי רכב פגום, רמת המתלים = נוחות נסיעה - נוראית, הרכב קופץ כמו גיפ צבאי מלפני 50 שנה, גימור פנימי זול מאד
לחיוב -
לשלילה -
: טוב מאוד
המלצה -
לחיוב - מהיר מרווח חסכוני
לשלילה - קופצני..
: המתלים=זוועה!! תת דגם:1.6 אוטומט GLA
המלצה -
לחיוב -
לשלילה - מתלים=זוועה
השרשור כולל מידע על שני הרכבים.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סוזוקי SX4 האצ'בקנסעתי על ברכב דגם 2010 (יפן) ונהנתי מאד, לכן קניתי חדש 2014 (הונגריה), קבלתי רכב פגום, רמת המתלים = נוחות נסיעה - נוראית, הרכב קופץ כמו גיפ צבאי מלפני 50 שנה, גימור פנימי זול מאד
סוזוקי SX4 מוסר מהיצע הדגמים הישראלי, כשנה לאחר השקת מחליפו (הקרוסאובר).
סוזוקי חושפת את הדור השני של ה-SX4 – המשפחתית הקומפקטית שמקבלת נטייה ברורה יותר לכיוון רכבי הפנאי הקומפקטיים.
נחשפו תמונות ראשונות של סוזוקי S Cross, דגם הקונספט שמרמז על מחליפת ה-SX4.
טיזר ראשון לסוזוקי S-Cross קונספט, מחליפה ה-SX4 הנוכחית שתיחשף בתערוכת פריז הקרובה.