ה-XV המקורי של סובארו הגיע אלינו בשלהי שנת 2010 כסוג של בדיקה. למעשה היה ה-XV הזה אימפרזה/B3 עם הגבהה קלה של 4 סנטימטרים, כמה קישוטי פלסטיק שחורים וגגון מקורי. המפרט הטכני התבסס במלואו על זה של ה-B3 בגרסתה הבכירה, עם מנוע 2.0 ליטרים בהספק מרבי של 150 כוחות סוס ותיבת הילוכים אוטומטית 4 הילוכים או ידנית (שהגיעו גם עם דיפרנציאל מוגבל החלקה). תא הנוסעים הועתק גם הוא מה-B3 למעט רמת אבזור גבוהה יותר (גג שמש, מערכת שמע עם USB ועוד) וריפודים מעט שונים למושבים. על הכביש סובארו XV המקורי מרגיש מעט איטי למרות מנוע ה-2.0 ליטרים, בעיקר בגלל הגיר האוטומטי המיושן. נוחות הנסיעה מעט פחות טובה מזו של דגמי ה-B3 המקבילים, בעיקר בגלל כיול המתלים. זמן קצר לאחר שהגיע ארצה הופסק השיווק בעקבות חוסר הצלחה ונראה שבסובארו למדו את הלקח עם הצגתו של ה-XV החדש, דגם מוצלח הרבה יותר.
יותר יפה מ-B3 רגילה;
סוג של אב טיפוס לא מוצלח במיוחד;
חפשו את ה"צורה החדשה", ה-XV האמיתי
חמישה חודשים לאחר השקת הקונספט, חושפת סובארו את הגרסה הסדרתית של ה-XV. רכב פנאי קטן המבוסס על האימפרזה (B3) החדשה
ה-XV קונספט שנחשף אמש בשנחאי הוא קדימון לאימפרזה החדשה שתיחשף בקרוב בניו-יורק
רכב פנאי נוסף מצטרף להיצע המקומי של סובארו – XV.