סובארו XV הוא קרוסאובר בינוני המבוסס על הפלטפורמה של סובארו אימפרזה, ולמרות זאת מדובר ברכב עם יכולות שטח של ממש. נכון, אין לו נעילת דיפרנציאל או הילוך כוח (למעט בדגם הידני) אך יש לו יכולת שבילים מצויינת ועבירות טובה יחסית לרכבי פנאי אחרים בקטגוריה. לישראל הוא מגיע רק עם מנועי בנזין בתצורת בוקסר מסדרת המנועים החדשים של סובארו, בנפחים של 1.6 ו-2.0 ליטרים. לגרסת ה-2.0 ליטרים ביצועים טובים למדי לצד צריכת דלק נמוכה, בעוד גרסת ה-1.6 ליטר מספק ביצועים מעט פחות טובים אבל מחיר כניסה נמוך ואטרקטיבי למדי. רמת האבזור של סובארו XV אינה גבוהה במיוחד, וגם איכות החומרים אינה מהמשובחות בקטגוריה. אבל על אלו מפצה ה-XV החביב ביכולת שטח טובה, נוחות נסיעה מצוינת והתנהגות כביש טובה - שילוב שנדיר מאוד לפגוש ברכבי הפנאי-שטח המתחרים. במסגרת מתיחת הפנים של הדגם עוצב מחדש הפגוש הקדמי ויחידות התאורה האחוריות הוחלפו, אך השינוי המשמעותי ביותר הוא בתא הנוסעים, שעבר מספר שינויים עיצוביים וקיבל מערכת מולטימדיה מקורית.
יכולת שטח
מרווח פנים, איכות חומרים, אבזור.
בעל יכולת שטח, אך מיושן.