אודי A1 היא למעשה האחות היוקרתית והמעוצבת של סקודה פאביה או פולקסווגן פולו. זה הניסיון הראשון של יצרנית הפרימיום אודי לחדור לפלח השוק הקומפקטי ולהתחרות במכוניות כמו מיני קופר. התוצאה היא מכונית מעוצבת למדי, עם תא נוסעים ואיכותי ותחושה יוקרתית למדי. המנוע היחיד שמוצע בישראל (1.4 ליטר טורבו-בנזין) חזק מזה שמוצע אצל האחיות לפלטפורמה וגם מספק צריכת דלק טובה. תא הנוסעים מרגיש איכותי למדי, בוודאי ביחס למכוניות קטנות אחרות. אבל בנסיעה אודי A1 מרשימה קצת פחות. נוחות הנסיעה נפגעת כתוצאה מהגלגלים הגדולים ומרווח הפנים נפגש כתוצאה מהעיצוב המלבב. תוסיפו לכל זה תג מחיר התחלתי לא זול (במיוחד בדגמים האוטומטיים) וקיבלתם מכונית שהמחיר שלה קרוב מידי למחיר ההתחלתי של האחות הגדולה A3. אאודי S1 היא גרסת הספורט של ה-A1. עם מנוע 2.0 ליטר מוגדש טורבו, הנעה כפולה ותיבת הילוכים ידנית עם שישה הילוכים, היא מזנקת ל-100 קמ"ש תוך 5.8 שניות וממשיכה לדהור עד 231 קמ"ש מרביים. למרות הטרנד לייצר מכוניות מהירות אך אנמיות, ה-S1 מצליחה להעביר היטב את התחושות הנחוצות מהגלגלים והשלדה אל הנהג וליצור חוויה נהיגה שנדירה מאוד בסגמנט הזה. בזכות מערכת בולמי זעזועים אדפטיבית, ה-S1 יכולה להיות נוחה למדי (יחסית למצופה), או מספיק קשיחה על מנת לתקוף כל פניה שתחשבו עליה. כצפוי, השימושיות והמרווח לא שונים מאלה של ה-A1, והקטנה החמה של אאודי לא מצטיינת באף אחד משני התחומים.
מראה חיצוני ופנימי, איכות חומרים, מנוע מצויין.
נוחות, התנהגות כביש, מחיר גבוה.
חובבי הפרימיום יאהבו אותה, חובבי הנהיגה קצת פחות.
דברים טובים באים באריזות קטנות, ואאודי S1 באה באריזה קטנה מאוד, מה זה אומר על הטיב שלה? מבחן דרך לגנרטור החיוכים התורן של אאודי
ה-S1, גרסת הביצועים הספורטיבית של אודי A1, נוחתת בישראל עם מנוע חזק וביצועים מרשימים. מחיר החל מ-231,800 ש"ח.
אודי מפרסמת תמונות ראשונות של ה-S1 החדשה, גרסת הביצועים הספורטיבית של ה-A1. "רק" 228 כוחות סוס, שמספקים ביצועים נהדרים.
תיוצר במהדורה מוגבלת של 333 רכבים בלבד, עם מערכת הנעה כפולה ומנוע בהספק של 256 כוחות סוס.
אודי מרחיבה את היצע הדגמים של ה-A1 וחושפת גרסת חמש דלתות ספורטבק. שיווקה יחל בתחילת 2012.
סקודה פאביה קבריולה, גולף R קבריולה ואאודי A1 קלאב-ספורט קוואטרו - שלושה רכבי קונספט ספורטיביים חדשים מקונצרן VAG