Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DS3 או אאודי A1 שנת 2011? (בהמשך לנושא הקודם)


Or_s
שימו לב! השרשור הזה בן 4438 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה הנושא הקודם למי שמעוניין.

 

יש A1 בגרסאת אטרקשן, טיפטרוניק(S), עלתה לכביש במרץ 2011, עשתה 12K ק"מ, המחירון לפי לוי יצחק הוא 122~, רכב יפייפה בצבע שמנת, דורשים 110K., שמור מאוד, כמעט ואין תוספות (חיישני רוורס וכל מה שבא עם הרכב).

 

סתם לשם השוואה, המחירון של ההאודי בדצמבר 2011 הינו 140K, כלומר, נחתכו 20K ב8 חודשים~, לא מאמין שהמחירון יפול שוב.

 

מנגד, DS3, שחורה עם גג אדום, דורשים 120K, עברה 12K ק"מ ועלתה לכביש בסוף מאי 2011, מאוד מאובזרת, דורשים לפי מחירון לוי יצחק, 118.

מגיעה עם כל התוספות, חיישני רוורס וקדמיים(?), מגנזיום 16", שליטה מההגה וכו'.

DS3 חדשה על הכביש, עולה 140K.

 

יש משהו שאני שאמור לדעת על הרכבים מלבד העובדה שלשניהם המחירון נפל בצורה מאוד משמעותית?

עלויות ביטוחים, בעיות במנוע, כל תקלה שהיא וכו'?

 

על מה הייתם הולכים? שאלה מאוד אישית, אבל אני אשמח לשמוע מכם.

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הDS- אטומספרי או טורבו?

אני חושב שהגרסא החלשה היא מאוד חלשה (לפחות לפי WALLA רכב), והטורבו תתן לך שיפור משמעותי, ותהיה חזקה גם מהA1.

מבחינת מראה, הסיטרואן הרבה יותר עושה לי את זה. הA1 משעממת, שלא לומר מכוערת, ויותר נפוצה.

 

עזוב אותך גרמניות קטנות ומציקות.

מה חתימה? תתפשטי!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי מכוניות מאוד שונות. ה-DS3 (בהנחה וזו לא הטורבו הידנית) היא מכונית רכה ונוחה, מרווחת למדי ועם תא מטען גדול. איכות הפנים סבירה, הניהוג נעים אבל לא ספורטיבי. אם אני זוכר נכון יש רעשי רוח מציקים מהמראות.

ה-A1 קטנה וצפופה מאחור, תא מטען פצפון, מנוע חזק יותר (אם כי זה של ה-DS3 בסדר גמור ואפילו הגיר האוטומטי 4 הילוכים לא מפריע יותר מדי), התנהגות כביש ספורטיבית, איכות פנים טובה מאוד אבל אבזור עלוב בגרסה הבסיסית.

 

לטעמי, בהנחה ואין רצון למשהו "מתנהג" - ה-DS3 טובה יותר במרבית מאפייני היום-יום.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

 

אני מנסה להגיע להסדר על A1 דגם Style (אחרת), כרגע לא יכול ממש לכתוב על המחיר מאחר ואני במשא ומתן, בעיקרון תא המטען והמושבים מאחור פחות מהווים חשיבות עבורי, ה-A1 בדגם סטייל ממש מאובזרת, מגיעה עם חלון פנורמי בגג, מערכת מולטימדיה, שליטה מההגה וכו'.

 

מישהו יודע כמה שנים אחריות מקבלים בדר"כ עם אאודי? ממה שהבנתי מהמוכר מדובר ב-3 שנים, הכרתי שבדר"כ מדובר בשנתיים.

 

אשמח אם מישהו יודע במקרה מה המחירים של טיפול תקופתי באאודי/סיטרואן והאם בכללי הרכבים נחשבים לאמינים לאורך זמן או שאני עתיד להכנס למוסך.

 

בנוגע ל-DS3, מדובר ברכב עם המנוע הרגיל, לא טורבו, אני לא ממש מתחבר לצבע, אבל אין יותר מדי ברירות, יד-2..

 

אעדכן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-ds3 מאכזבת לטעמי בגרסה הבסיסית. הגיר מיושן, איטי וחובט, הרכב רך בגרסה הזו והחומרים בינוניים.

האודי איכותית יותר, חזקה יותר עם גיר מעולה.

אישית הייתי הולך על האודי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיטרואן בהחלט רכב יחודי אם לוקחים טורבו מול טורבו הטטרבו הצרפתי מנצחת בהרבה מאד פרמטרים.

הרגילה מול האודי לא יודע.

מה שכן לדעתי האודי לא יספיק טוב לכשעצמו.

והסיטרואן הרגילה לא מה שסיטרואן מתימרת להחזיר לפס היצור, הטטרבו ווצר מתקרבת לכך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם דפקו מחיר לDS בגלל השם. ניסיון להתחרות במותגי הפירמיום הגרמניות אבל בסוף היום, כשהרכב בחניה זה סיטרואן רגיל.

אפשר להגיד ככה על הרבה יצרנים.

אודי A3 זה גולף , פיאט בראבו/אלפא וכל שאר רכביי "היוקרה" היפנים , לדוגמה לקסוס וטיוטה לנד קרוזר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי שהכוח זה הדבר העיקרי שמעניין אותו. שימו לב שהוא לא מפסיק לשאול לגבי האמינות והתחזוקה.

ולמגיב מעליי, אתה צודק, ללקסוס אין רכבי יוקרה, אלא רכבי "יוקרה". נכון :roll:

ואגב, לנד קרוזר זה גי'פ.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעלים של A1 אני הייתי הולך על איזה מיני קופר שנת 2009\2010.

 

באיזה שנה ה-A1 שלך?

מדוע לא היית הולך על A1? אני עדיין במו"מ על דגם הסטייל, מקווה להצליח לסגור בקרוב :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיזה שנה ה-A1 שלך?

מדוע לא היית הולך על A1? אני עדיין במו"מ על דגם הסטייל, מקווה להצליח לסגור בקרוב :)

2011, שמע האוטו שלי ממש יפה (שחור עם חבילת אבזור חיצוני), וגם דיי חסכוני, זריז ברמזורים, היגוי טוב ומתקשר ואחיזה לא רעה בכלל.

אבל עדיין יש לו חולשות, כמו הגיר בהאטה עושה רעשים (DSG7), יש קרקושים, סה''כ לא חבילה כזאת אטרקיבית.

לא מספיק מהיר לטעמי, לא מספיק מאובזר (החלפתי אצלו את הנורות הבסיסיות ללד, החלפתי את המערכת המקורית האנמית לפאנל עם דיבורית בלוטוטופ וחיבור ושליטה באיפון), הוא קצת קודר מבפנים. טיפה צפוף ואני לא בחור גבוה 1.72.

 

אני לא נכנס לך לכיס וגם לא יודע איזה הצעת מחיר קבלת מאודי, אני שמעתי על מחירים הזויים לפה ולפה שהם נתנו לA1 אם תרוצה בפרטי שתף אותי ואגיד לך את דעתי ביחס למחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2011, שמע האוטו שלי ממש יפה (שחור עם חבילת אבזור חיצוני), וגם דיי חסכוני, זריז ברמזורים, היגוי טוב ומתקשר ואחיזה לא רעה בכלל.

אבל עדיין יש לו חולשות, כמו הגיר בהאטה עושה רעשים (DSG7), יש קרקושים, סה''כ לא חבילה כזאת אטרקיבית.

לא מספיק מהיר לטעמי, לא מספיק מאובזר (החלפתי אצלו את הנורות הבסיסיות ללד, החלפתי את המערכת המקורית האנמית לפאנל עם דיבורית בלוטוטופ וחיבור ושליטה באיפון), הוא קצת קודר מבפנים. טיפה צפוף ואני לא בחור גבוה 1.72.

 

אני לא נכנס לך לכיס וגם לא יודע איזה הצעת מחיר קבלת מאודי, אני שמעתי על מחירים הזויים לפה ולפה שהם נתנו לA1 אם תרוצה בפרטי שתף אותי ואגיד לך את דעתי ביחס למחיר.

 

מה זה בעצם חבילת אבזור חיצוני?

אני כרגע במו"מ על A1 מיד 2, ממה שראיתי והבנתי בדגם הסטייל הכל מגיע כבר מובנה -

פנסי קסנון קדמיים עם תאורת LED ■ תאורת LED לפנסים האחוריים ■ חיישן גובה לאורות הקדמיים ■ חבילת מושבים קדמיים Easy Entry ■ כוונון גובה ידני למושב הנוסע ■ רדיו Concert עם מסך צבעוני "6.5 בקונספט MMI ■ גג שמש חשמלי פנורמי ■ חיפוי אלומיניום לפתחי האוורור ■ מחשב דרך ■ חבילת תאורה פנימית LED ■ הגה ספורט שולט רדיו

 

דיברתי עם הסוכנות, הם דורשים 170 על רכב כזה חדש, הבנתי שאפשר לסגור על 155~ בסוכנות, לרכב יש ירידת ערך של בערך 25K-30K בשנה הראשונה.

 

כמה אתה משלם על ביטוח וטיפולים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4438 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...