תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אאודי
  • אאודי A1
  • אודי S1 בישראל

    אאודי A1

    ה-S1, גרסת הביצועים הספורטיבית של אודי A1, נוחתת בישראל עם מנוע חזק וביצועים מרשימים. מחיר החל מ-231,800 ש"ח.

    • 12-08-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    לאחר שנחשפה בתערוכת ג'נבה בתחילת השנה מגיעה כעת ארצה אודי S1, גרסת הביצועים הספורטיבית של אודי A1. ה-S1 היא המכונית הספורטיבית הקטנה (והזולה) ביותר שמשווקת אודי אך היא עדיין מצוידות באותם סממנים ספורטיביים של שאר דגמי ה-S. אלו כוללים בין השאר צמד כונסי אוויר בחזית, גריל בעיצוב ספורטיבי, חצאיות צד ספורטיביות, חישוקי סגסוגת גדולים יותר וסמלי ה-S האדומים מקדימה ומאחורה.

    רשימת השדרוגים לא נגמרת בקוסמטיקה וממשיכה גם אל המפרט הטכני. שם מקבלת ה-S1 גם מערכת הנעה כפולה קבועה (Quattro), מתלה אחורי חדש ומתקדם יותר, בולמים ספורטיביים יותר, דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני, בקרת יציבות עם בחירה בין כמה מצבי נהיגה ומערכת בלימה משודרגת.

    אודי S1

    ויש גם את המנוע. אודי S1 מצוידת במנוע ה-2.0 ליטרים טורבו-בנזין TFSI שהספקו המרבי עומד על 231 כוחות סוס והמומנט המרבי שלו הוא 37.7 קג"מ. הוא משודך לתיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים ויחד הם מזניקים את ה-S1 מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.8 שניות בלבד. המהירות המרבית הוגבלה על ידי המחשב ל-250 קמ"ש וצריכת הדלק עומדת על כ-14 קילומטרים לליטר על פי נתוני היצרן (בין היתר בזכות שימוש במערכת Start&Stop).

    רמת האבזור הסטנדרטית תכלול 6 כריות אוויר, חלון גג פנורמי, מושבי ספורט בריפוד משולב עור, פנסי קסנון משולבים עם תאורת LED, מערכת Driving Select המאפשרת בחירה בין מספר מצבי נהיגה ומערכת שמע מקורית עם מסך צבעוני ודיבורית בלוטות'.

    מחירו של הדגם יעמוד על 231,800 ₪.

    אודי S1

    dddd