יונדאי i30cw (גרסת הסטיישן של ה-i30) הגיעה ארצה באמצע שנת 2009, כשנתיים לאחר שהושקה כאן גרסת ההאצ'בק ה"רגילה". ל-i30cw יש מקום של כבוד בשוק הרכב הישראלי, שכן היא הייתה המכונית הראשונה שהצליחה לשבור את מחסום הסטיישן אצל הלקוח הישראלי הממוצע וזכתה להצלחה אדירה. כצפוי מגרסת סטיישן היא מציעה תא מטען שימושי יותר משל גרסת ההאצ'בק, עם נפח של מעל 540 ליטרים. היא הגיעה ארצה עם מנוע ה-1.6 ליטר בנזין המוכר של יונדאי (126 כוחות סוס) שמשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רגילה, לצד גרסת 1.4 ליטר ידנית בסיסית אך חסכונית למדי. רמת האבזור של יונדאי i30cw הייתה טובה יחסית למקובל באותם השנים וכך גם רמת הבטיחות. לאור העובדה שמחירה דומה עד כדי זהה למחיר של גרסת ההאצ'בק - אנחנו בעד.
מרווח ; אבזור ; יכולת דינמית ; סטיישן
עיצוב לא מקורי ; לא מתבלטת באופן כללי
חבילה טובה, גם אם לא מצוינת
: סבבה לגמרי תת דגם:1.6 אוטומט Inspire
המלצה -
לחיוב - נוח ניראה טוב חווית נהיגה סבירה פלוס
לשלילה -
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על יונדאי I30 סטיישןגרסת הסטיישן של יונדאי i30 החדשה מושקת בישראל ברמת אבזור אחת ועם מנוע בנזין אחד. מחירה יעמוד על 124 אלף ש"ח.
שיווקה של יונדאי i30cw החדשה צפוי להתחיל בישראל לקראת סוף 2012. פרטים ראשונים על גרסת הסטיישן החשובה של ה-i30.
מצטרפות אל במוו סדרה 3 החדשה ומאזדה CX-5 שנבחנו לאחרונה אצל ארגון ה-euroNcap.
המשפחתית i30 של יונדאי תשווק גם עם תיבת הילוכים ידנית ועם מנוע קטן וחסכוני יותר