Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

I30CW מול מאזדה 3


ג'יפתח
שימו לב! השרשור הזה בן 4484 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

אני מתלבט בין השתיים, חדשות מהיבואן?

אנחנו זוג עם ילדה ומתכננים מתישהו בקרוב ילד נוסף.

יש המלצות?

 

בנוסף, הציעו לי להתעניין בליסינג פרטי במקרה שאני לא מעוניין לשים את כל הסכום במכה. יש לציין שיש לי אותו, אבל אתה אמת, קצת כואב לי לשפוך את כולו במכה אחת על רכב חדש.

 

אשמח לשמוע.

תודה לעונים.

Toyota Hilux Adventure 2019

Toyota Corolla GLI 2006

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי - היונדאי עדיפה. האמת היא שמעולם לא נהגתי ביונדאי I30 אלא רק בדקתי אותה בסוכנות, אבל לאשתי יש מאזדה 3, המכונית צפופה, לא נוחה ותא המטען קטן יחסית לקבוצה עם פתח לא נוח (רק לסבר את האוזן - תא המטען של המאזדה 2 סדאן הוא בעל נפח יותר גדול מזה של המאזדה 3). כמוכן הספסל האחורי יחסית צפוף ולא נוח.

יש מבחר מספיק גדול של דגמים בסגמנט ובהחלט הייתי בודק אפשרויות נוספות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היונדאי וותיקה למדי והדגם החדש כבר הוצג והמאזדה הפכה לדיי סתמית והיא לא ממש מציעה יתרונות לעומת מתחרות חדשות כמו הפוקוס החדשה שמוצעת גם בסטיישן עם יחידות הנעה חדישות ולא מעט אבזור.

האוקטביה מציעה גם כן תא מטען ענקי ויחידות כוח עם מגדשי טורבו שתורמים לחיסכון בדלק ולביצועים.

היונדאי I35 מעוצבת וגדולה ומציעה איבזור טוב בדגם המאובזר.

 

בהצלחה ושבוע טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבין השתיים הייתי בוחר ביונדאי.

אבל האמת, במלוא הכנות, כלקוח פרטי לא הייתי קונה אף לא אחת מהן. יש בשוק רכבים אחרים מיצרנים אחרים שמשתלמים יותר ללקוח הפרטי - סקודה אוקטביה, רנו פלואנס דיזל, אופל אסטרה טורבו ועוד... למה ללכת עם העדר כשאותו הכסף אפשר לקבל דברים טובים יותר?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמי שנהג על שתיהן ולא מעט על הi30CW אני יכול לומר שהi30CW עדיפה ללא ספק,

הרבה יותר מרווחת, תא מטען ענק וסופר שימושי, תא נוסעים מרווח יותר, הרכב מאובזר יותר, לדעתי נוח יותר, החסרון היחיד זה שביונדאי ההגה לא מתקשר בעליל, הגה של פלייסטיישן, אבל זה לא כזה מהותי,

שכן הרכב לא פחות אמין מהמאזדה, יותר חסכוני ויותר חזק, הפרש של 21 כ"ס.

 

וכמו שנאמר, למה לא i35?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לI35 יש המתנה של כמה חודשים, אין מצב ביונדאי להנחות, אלא אם הוא יינסה דרך מבצע חבר שמתקיים בסוף החודש.

במאזדה כידוע אין הנחות בכלל.

לאור המצב היום הייתי ממליץ ללקוח הפרטי לא לחשוב בכלל על לרכוש רכב חדש במחיר המחירון הפיקטיבי, אלא רק בהנחה של 10K לפחות ויש לא מעט יבואנים שנותנים את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני קצת מופתע מהבחירה בין 2 דגמים יחסית ישנים ובהחלט מציע לבחון מכוניות נוספות בסגמנט כמו פוקוס טורר החדשה, I35 ואחרות.

 

ובכל זאת אשמח לתרום את ההתרשמות שלי מ- I30CW חדשה שלקחתי בליסינג לאחרונה:

1) הרכב מרווח מאוד גם מקדימה וגם מאחור, השוויתי לאחרים אין תחרות הוא בהחלט בין הכי מרווחים בקטגוריה

2) האוטו נוסע טוב, ההגה באמת לא מתקשר במאה אחוז ובהתחלה זה מוזר אבל כשמתרגלים אליו הוא ממש בסדר, נסעתי איתו בסופשבוע האחרון בכבישים הכי מפותלים בצפון ליד הגבול ולקחתי סיבובים בקלות ובמהירות מפתיעה

3) המנוע חזק זה בולט במיוחד במישור או אפילו בירידה, בעליה קטנה הוא קצת כבד אם לא לוחצים מספיק על דוושת ההאצה, אבל אם נוהגים נכון הוא נותן כוח כשצריך וגם הקיק דאון שלו במידה וזה נדרש לעקיפה עובד מצויין והרגיש לי הרבה יותר בטוח ממכוניות אחרות שבהן התיבה הגיבה באופן עצבני או עצל

4) הגיר חלק ונעים, זה תענוג כשאני משווה לקיה פורטה שהייתה לי קודם או למכוניות נוספות שנהגתי עליהם (כמו C4 הנוראית שעשתה לי בחילה), ההחלפה באה בזמן ונעשית בצורה חלקה, פשוט תענוג והמעבר להילוך נמוך אם צריך הוא קל ונוח

5) הרדיו באיכות טובה, כיף לשמוע מוסיקה מהנגן אבל היתרון הבולט שלו על פני המון מכוניות זה איכות הקליטה, היא פשוט מעולה והכי טובה שנתקלתי בה בהשוואה למערכות ייעודיות של יצרנים מובילים וזה מפתיע

6) יש מספיק תאים, תא קטן מקדימה, תא כפפות מואר, תא משקפיים ותאורת מפות, זה נוח ולא מעצבן כמו בפוקוס שהדברים האלו פשוט חסרים

7) התא מטען הוא התענוג האמיתי, מצד אחד האוטו קצר יותר מהמתחרים בקטגוריית הסטיישנים, מקבלים תא מטען סביר בהחלט אבל מה שמגניב זה שיש תאים ממש שימושים למטה ובצדדים ככה שאת כל הדברים שתמיד אין להם מקום אפשר לאפסן בצורה טובה וככה התא מטען נשאר ריק ולא מלא בדברים שמטלטלים מצד לצד, בנוסף יש ווי תליה בשני הצדדים שזה התברר כשימושי מאוד לקניות בסופר ובכלל (עד 3 קילו), תאורה טובה ויכולת להרחיב בקלות את התא מטען באמצעות הורדת הכסאות וקבלת מפלס אחיד (מה שנקרא "מצב איקאה). בנוסף גם יש "תאורת ליווי עד הבית" ככה שניתן להשאיר את האור דולק והוא ייכבה לאחר כחצי דקה מרגע סיום השימוש באוטו.

8) למרות כל ההשמצות בכל מיני תגובות לכתבות הכסא שלו נוח מאוד ויש לו כוונון מאוד עדין לגב באמצעות גלגלת שזה הרבה יותר נוח משיטת הידיות ובנוסף יש כרית לניפוח הגב התחתון

8) מבחינת חסרונות: שאון הגלגלים נשמע בקבינה והופך את האוטו לקצת פחות שקט מהצפוי אבל האטימה סבירה ככה שלא שומעים רוח, המושבים האחוריים טיפה בזווית לא נוחה והם קשים, הוא לא הכי חסכוני בדלק אבל הוא בסדר כ- 11.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, הלוק שלו בפנים קצת פשוט ומאוד שחור אבל הפלסטיקים באיכות הרכבה טובה.

 

והחסרון הכי גדול, יצא לו כבר מחליף והוא התיישן, לזכותם של יונדאי אני יכול לציין שהם שינו את הצבע האפור לבהיר יותר (יותר אפור עכבר) וזה מחמיא לאוטו וגם החליפו את הטסות ליותר יפות בדגמים האחרונים שמגיעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

אנחנו זוג עם ילדה ומתכננים מתישהו בקרוב ילד נוסף.

יש המלצות?

 

בנוסף, הציעו לי להתעניין בליסינג פרטי במקרה שאני לא מעוניין לשים את כל הסכום במכה. יש לציין שיש לי אותו, אבל אתה אמת, קצת כואב לי לשפוך את כולו במכה אחת על רכב חדש.

 

אשמח לשמוע.

תודה לעונים.

 

אני חושב שהמשפט המודגש מכריע לטובת ה- CW. היא עדיפה בשימושיות שלה מהמזדה וכשיש 3 ילדים כל מקום פנוי בתא המטען חשוב.

 

 

מבין השתיים הייתי בוחר ביונדאי.

אבל האמת, במלוא הכנות, כלקוח פרטי לא הייתי קונה אף לא אחת מהן. יש בשוק רכבים אחרים מיצרנים אחרים שמשתלמים יותר ללקוח הפרטי - סקודה אוקטביה, רנו פלואנס דיזל, אופל אסטרה טורבו ועוד... למה ללכת עם העדר כשאותו הכסף אפשר לקבל דברים טובים יותר?

 

אוקטביה ניחא, אבל פלואנס דיזל?

מדובר בלקוח פרטי שלא ציין נסועה גבוהה במיוחד שגם צריך למכור אח"כ את הרכב...לא חבל על הכסף?

שנתיים אחריות בסקודה יכולות עבור לקוח פרטי להוות שיקול חשוב.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם החליפו את הטסות ליותר יפות בדגמים האחרונים שמגיעים.

 

לא רק טסות, גודל הג'נט ב- CW עלה ל- 16" במקום ה- 15" שהיה עד כה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקטביה ניחא, אבל פלואנס דיזל?

מדובר בלקוח פרטי שלא ציין נסועה גבוהה במיוחד שגם צריך למכור אח"כ את הרכב...לא חבל על הכסף?

שנתיים אחריות בסקודה יכולות עבור לקוח פרטי להוות שיקול חשוב.

למה חבל על הכסף?

פלואנס דיזל עולה בדיוק כמו משפחתית בנזין מקבילה. סחירות לא תהיה בעיה לדעתי, שוק היד שנייה לרכבי דיזל פרטיים עם נסועה סבירה חם עד כדי לוהט.

שנתיים אחריות בסקודה הם אכן פקטור חשוב, מסכים איתך לגבי זה. חיסרון מהותי לא רק לגבי סקודה, אלא לכל קבוצת צ'מפיון.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה גדולה לכולם על התשובות ובמיוחד לRIJI30 על הפירוט הרב.

אכן הסקודה ירדה בגלל השנתיים אחריות העלובות שצ'מפיון מספקת ובגלל פחד מסויים מעניין תיבת ההילוכים ששמעתי כבר ממספר בעלים שעושה בעיות רבות לאחר תקופה מסויימת.

אני חושב באמת שאלך על הI-30CW.

מתי אמור לצאת הדגם החדש?

Toyota Hilux Adventure 2019

Toyota Corolla GLI 2006

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק טסות, גודל הג'נט ב- CW עלה ל- 16" במקום ה- 15" שהיה עד כה.

 

Casper, תסלח לי על הבורות, זה אומר גם שזה צמיג אחר אני מניח? מה המשמעות תכל'ס על הכביש?

 

בהתאם למה שציינת אני זיהיתי רק את שינוי הצבע והטסות (ג'נט) כשינוי, יש עוד משהו שהשתנה ברכב? מעניין מה הסיבה לשינויים לפני סוף דגם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי לא יצא לראות את הדגם המחודש, מישהו יכול להעלות תמונה?

לפי מה שהבנתי יקחו עוד כמה חודשים עד שתוצג גרסת הסטיישן ובטח עד שתגיע ארצה, מה רע בנתיים ליבואן למכור כמויות נאות של רכב שהוא בטח קונה במחיר נוח יותר מבעבר עקב סוף מחזור חייו המתקרב, אני מעריך שזאת הסיבה לשדרוגים הקטנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו המכונית כפי שהופיעה באתר noticiasautomotivas

 

לטעמי, מזכיר קצת את הפוקוס טורר, ממשיך את הקו של ה- I35,וולוסטר, I25 ותכל'ס, אני פחות אהבתי את קו החלונות הגבוה.

השמועות מדברות על בקרת שיוט בקרת אקלים ובלוטות' מובנה או בקיצור יונדאי משווים כדי להשאר בתחרות

hyundai-i30-cw-12-1.jpg

hyundai-i30-cw-12-2.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4484 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...