מיצובישי סיגמה הגיעה ארצה בתחילת שנות ה-90, השנים הראשונות של מיצובישי בישראל, כשעוד היה נדמה שכל רכב שתשווק כאן יצרנית הרכב היפנית הזו יצליח ללא גבול. אבל במהרה הבינו במיצובישי את גבולות הכוח של המותג היפני, כשהסיגמה הזו כשלה במבחן אולם התצוגה. מדובר במכונית סדאן גדולה, כמעט מכונית סלון, שהציעה מנוע בנזין גדול וחזק - בנזין V6 בנפח של 3.0 ליטר עם 177 כוחות סוס (מנוע דומה מאוד לזה שהיה בקרייזלר סרטוגה). למרות המנוע הגדול ולמרות שפע הסמ"קים, לא מדובר במכונית מהירה במיוחד. הגיר האוטומטי המיושן סירס מאוד את ביצועי המכונית וגם הגדיל מאוד את צריכת הדלק. תא הנוסעים של מיצובישי סיגמה היה מפואר יחסית לזה של הגאלנט ובוודאי יחסית לזה של הלנסר מאותם השנים, אבל לא מספיק מפואר כדי להצדיק את תג המחיר, שהיה קרוב מידי למחירים של רכבי היוקרה הגרמנים. מעט מאוד מכוניות כאלו עלו לכביש, מה שאומר שיש בארץ מעט מאוד חלקי חילוף זמינים ועוד פחות מכך מכונאים שמכירים את הרכב הזה. ביחד עם ביקוש כמעט אפסי בשוק היד השנייה ומחירי הדלק שרק עולים ועולים - הסיגמה עברה לעולם שכולו טוב ונעלמה מהכביש הישראלי;
לא מצאנו שום דבר חיובי;
מצאנו רק דברים שליליים;
עזבו אתכם (אלא אם אתם אספנים כפייתיים או משהו כזה)
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על מיצובישי סיגמה