דור חדש, ה-12 בשושלת של המשפחתית הנמכרת ביותר בהיסטוריה. הפעם הקורולה מוצעת בכל גרסאות המרכב: סדאן, האצ'בק וסטיישן (במקום האוריס). תא הנוסעים של הקורולה עדיין מציע מרווח טוב הן לנוסעים והן למטען, כאשר גרסאת הסטיישן שימושית יותר כמובן. איכות החומרים שופרה קלות ביחס לדור היוצא ובקונסולה המרכזית נוסף צג מגע "צף" גדול לצד מגוון אביזרי נוחות כמו טעינה אלחוטית לנייד ובלם יד חשמלי. בתחום יחידות ההנעה החידוש הגדול ביותר הוא שכעת גם הקורולה סדאן מוצעת עם יחידת ההנעה ההיברידית המשלבת בין מנוע חשמלי למנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר. בנוסף לכך מוצעת הקורולה סדאן גם עם מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה.
צריכת דלק, נוחות נסיעה, אבזור.
ביצועים, תא מטען מעט קטן בגרסת ההאצ'בק.
משפחתית מובילה.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על טויוטה קורולהטויוטה קורולה הייתה, עודנה, וכנראה תמשיך להיות לנצח - מותג. האם הדור החדש מצליח לתת תשובה יותר טובה מ"כי זה טויוטה" לשאלה "למה לקנות אותה"?
טויוטה ישראל מתחילה בשיווק גרסאות ההאצ'בק והסטיישן של טויוטה קורולה החדשה (לשעבר אוריס ואוריס סטיישן). היברידיות בלבד והחל מ-135,000 ₪