דור חדש, ה-11 בשושלת של המשפחתית הנמכרת ביותר בהיסטוריה, הוא למעשה מתיחת פנים מקיפה לדור היוצא. כמו בכל קורולה חדשה ההתקדמות היא מדודה, 50 שנים של ייצור הדגם הוכיחו כי הלקוחות של המכונית הזו לא מחפשים חידושים מסעירים או טכנולוגיה - אלא את אותו מתכון מוכר וידוע. העיצוב החיצוני נותר על כנו, למעט נגיעות עיצוב קלות בגריל, יחידות התאורה ופנסי הערפל והחלק האחורי שמקבל כעת פנסי לד. המימדים החיצוניים הם כמקובל בקטגוריה שלה ולא השתנו בהרבה, מה שאומר שהיא עדיין משפחתית מרווחת ובעלת תא מטען מספק בהחלט. תא הנוסעים מקבל חומרים איכותיים יותר, עם שילוב צבעים ועיצוב מחודש בכיוון "טכנולוגי" יותר עם ריכוז חלק גדול מהפקדים במסך המולטימדיה המרכזי. מערכות הבטיחות כוללות עתה חבילה של התראה על קרבה מסוכנת למכונית מלפנים כולל בלימה עצמאית במקרה חירום, התראת סטייה מנתיב, זיהוי תמרורי מהירות וגם שליטה אוטומטית באורות הגבוהים. המנוע, הוא אותו 1.6 ליטר מוכר, אטמוספרי עם 132 כ"ס ו-16.3 קג"מ של מומנט. תיבת ההילוכים ממשיכה להיות רציפה. לצד התיבה הזו מוצעת גם תיבת הילוכים ידנית.
מרווח, מוניטין, תא מטען
לא חדשנית או מסעירה
מכונית כל-משפחתית קלאסית לעמישראל
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על טויוטה קורולהטויוטה חושפת את הדור ה-12 של הקורולה סדאן ומביאה איתו גרסת הייבריד. האם השילוב הזה הוא שיביא את טויוטה לפסגת המסירות בישראל?
טויוטה קורולה היא המשפחתית הנמכרת ביותר בכל הזמנים, דור אחרי דור היא שומרת באדיקות על המתכון הסולידי של חבילה כוללת שאינה פורצת דרך, אך מכוונת למכנה המשותף הרחב ביותר, יואב יצא לדייט ראשון עם המכונית שאתם הולכים לפגוש בכל פינה
הדור ה-11 של המשפחתית הגנרית של טויוטה כאן. כצפוי, ההתקדמות מדודה ועיקר החידושים הם קוסמטיים אך לצידם גם מערכות בטיחות חדשות כסטנדרט. החל מ-126 אלף שקלים לידנית