הדור החדש וה-11 במספר של טויוטה קורולה הושק בישראל בקיץ 2013 והפך מיד לסיפור הצלחה. במשך למעלה משנה הוא היה לדגם הנמכר ביותר בישראל, בפער ניכר ממתחריו העיקריים ולמעשה מכל דגם אחר שנמכר בארץ. האמת היא שקשה להאשים את הלקוחות המסורתיים של טויוטה שבחרו שוב לרכוש קורולה, המכונית שהפכה כנראה לשם נרדף למכונית משפחתית בתצורת סדאן. הפעם, בניגוד לעבר, הקורולה היא מכונית עם מעט מאוד מגרעות. נכון, היא עדיין לא מהנה לנהיגה כמו הפוקוס או המאזדה 3, אבל לא נראה שזה מעולם היה פרמטר עיקרי בבחירת רכב משפחתי. מלבד זאת, מדובר במוביל משפחתי יעיל ושימושי למדי שאפילו נראה לא רע, בטח שלא עם תאורת ה-LED המקורית. תא הנוסעים מאובזר בנדיבות וכולל כבר ברמת האבזור הבסיסית מערכת מולטימדיה מקורית (נהדרת, נוחה לשימוש ואפילו כוללת פונקציית MirrorLink בסיסית המאפשרת להציג תמונת מראה של הסמארטפון על גבי התצוגה המקורית של הרכב), אבזור בטיחותי מלא, שליטה מההגה ובדגמי 2015 ואילך אפילו בקרת שיוט. כרגיל אצל טויוטה הנדסת האנוש מעולה וכל מי שנהג באיזו שהיא טויוטה מהעשור האחרון ימצא את עצמו מיד בבית ויבין מיד מה עושה כל מתג. מרווח הפנים נדיב, במיוחד במושב האחורי שהוא אחד מהמרווחים בקטגוריה והוא מציע רצפה חלקה כמעט לחלוטין (ללא תעלה במרכז המושב, שעלולה להפריע למי שישב במרכז). גם תא המטען נדיב בגודלו ומציע מעל 450 ליטרים של נפח אכסון, שימושי מאוד לכל משפחה. המנוע היחיד של טויוטה קורולה שמוצע בישראל הוא מנוע הבנזין המסורתי בנפח של 1,600 סמ"ק, שמפיק הספק גבוה יחסית של 132 כוחות סוס. הוא משודך לגיר אוטומטי רציף עם אפשרות לתפעול ידני, שמסייע לחיסכון בדלק. למי שיבחר יש גם אופציה לגיר ידני, אך רק ברמת האבזור הבסיסית. הביצועים טובים למדי אך המכונית אינה זריזה כמו אחיותיה עם מנועי הטורבו המודרניים. צריכת הדלק, לעומת זאת, נמוכה למדי עם כ-18 קילומטרים לליטר במשולב על פי נתוני היצרן וכ-13 קילומטרים לליטר בפועל. החיסרון של תיבת ההילוכים הרציפה בא לידי ביטוי בעיקר ברעש המנוע, שנוכחותו בתא הנוסעים מורגשת בעיקר אם תנסו להאיץ ברכב באגרסיביות. בנסיעה רגועה לא תרגישו ברעש חריג לטוב או לרע.
מרווח פנים; אבזור;
התנהגות כביש בינונית;
אחת מהמשפחתיות הטובות בשוק;
: מפתיע לחיוב בהרבה מובנים תת דגם:1.6 אוטומט SUN
המלצה -על אמינות אני לא יכול להעיד משום שהרכב אצלי רק חודש, אבל איזו הפתעה! הדורות הקודמים של הקורולה לא מצאו חן בעיני, אבל כאן יש שיפור כמעט בהכל.
לחיוב - המנוע, לטעמי, חזק ועדיף על כל 1.2T, אם כי אל מול 1.4T קשה לי להכריע.
לשלילה - הגה אין. כלומר יש והוא מפנה את הרכב להיכן שאתה רוצה, אבל מרגיש מנותק. מערכת MM לא נוחה לתפעול.
: תקנו שתיים תת דגם:1.6 אוטומט SUN
המלצה -לא יודע להגיד על אמינות, הרכב אצלי רק כמה חודשים. אבל רכב יפה, נוח, מרווח וחזק
לחיוב - עיצוב, מרווח פנים, מנוע 1.6 כנראה הכי טוב בקטגוריה, תיבת הילוכים רציפה שגרמו לה לא להיות מעצבנת ולא לעשות רעש.
לשלילה - פלסטיקים מקרקשים, בידוד רעשים ונוחות מושבים לא משהו.
: המכונה אינו רב הוא לא עד העסקות. שכבה של צבע דק המכונית צבועה. הרבה שחיתות בחלונות ההתקנה. מכונת צביעה אין איכות לא לצייר על כתמים ומקומות אשר מגיעים מחוץ לכה. למרות המכונית אינה 3 חודשים. אני לא מרוצה מהאיכות בכלל. תת דגם:1.6 אוטומט GLI
המלצה -
לחיוב - לא
לשלילה - כולל
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על טויוטה קורולהעל אמינות אני לא יכול להעיד משום שהרכב אצלי רק חודש, אבל איזו הפתעה! הדורות הקודמים של הקורולה לא מצאו חן בעיני, אבל כאן יש שיפור כמעט בהכל.
המנוע, לטעמי, חזק ועדיף על כל 1.2T, אם כי אל מול 1.4T קשה לי להכריע.
הגה אין. כלומר יש והוא מפנה את הרכב להיכן שאתה רוצה, אבל מרגיש מנותק. מערכת MM לא נוחה לתפעול.
לא יודע להגיד על אמינות, הרכב אצלי רק כמה חודשים. אבל רכב יפה, נוח, מרווח וחזק
עיצוב, מרווח פנים, מנוע 1.6 כנראה הכי טוב בקטגוריה, תיבת הילוכים רציפה שגרמו לה לא להיות מעצבנת ולא לעשות רעש.
פלסטיקים מקרקשים, בידוד רעשים ונוחות מושבים לא משהו.
לא
כולל
לרכב יש סלון גדול להוא יפה.
כל פעם שנוסעים רוורס יש חריקות ולא מטפלים בזה. טיויטה היא חברה טובה אבל הרכבה מטורקיה זה לא איכותי!
בעבר,בעל קורולות 1995 ו 2005 2015 הנוכחית.טויוטה הרכב הכי מומלץ לקניה בארץ(לא סתם הרכב הכי נמכר)
רכב יפה(לא תמיד),אמין,נוח,חסכוני, בקיצור טויוטה! כשאתה קונה טויוטה, אתה יכול להיות שקט ובטוח, שהכל טוב ולא צפויות הפתעות רבות וזה הפרמטר הכי חשוב מבחינתי כבעל רכב.יוצא מהבית,מניע וחוזר לבית בלי הפתעות. טויוטה נותנת דגש לאמינות וזה אומר מבחינתם שימוש במנגנונים בדוקים,מבחינתי זה עדיף מחידושים שאתה יכול לאכול איתם סרטים. פעם אחת הלכו עם הזרם ושמו גיר רובוטי ואכלו אותה(חבל)מוניטין שווה הרבה! רכב הבא כמובן קורולה!
החסרון היחיד עד כה, הוא המרדף המתמיד לחיסכון כספי וחסכון בדלק שמושג ע"י הורדת משקל של כל תעשיית הרכב וגם טויוטה. מדגם לדגם אני מגלה הרעה באיכות החומרים שימוש בחומרים קלים שמרגישים זול. אך בסה"כ לעומת המתחרים, זה עדיין הרכב המומלץ.
הרבה בבעלותי משנה 2004 ונמכר (לצערי לא מזמן) 2015. יש לי רק מילים טובות להגיד על הרכב הזה.
חסכוני יחסית (1ל10) אמין מאוד לשנתון (פעם בשנה לפני טסט טיפול) ותא מטען מגדול.
צבע חיצוני לצערי לא החזיק מעמד בשמש שלנו, חלקים לא תמיד זולים. שוב טויוטה (טופלה במוסך מורשה בלבד בחולון)
סרטון על חבילת הבטיחות האקטיבית של טויוטה ייתכן וחשף את מתיחת הפנים של הקורולה
יוניון מוטורס משדרגת את רשימת האבזור של הקורולה GLI ומוסיפה צבע חדש למבחר ללא שינוי במחירים
שינוי מדרגות המס הירוק וההטבות על אבזור בטיחותי, הובילו בניגוד להרבה מאוד השערות באשר להתייקרות עתידית, לכך שהמחירים של מרבית דגמי טויוטה דווקא נשארו ללא שינוי
שלוש מכוניות משפחתיות חדשות, מודרניות ונאות נחתו בימים אלו בישראל. מי מהן היא המשפחתית הטובה ביותר? מבחן השוואתי לטויוטה קורולה, מאזדה 3 וסקודה אוקטביה.
טויוטה קורולה החדשה, מאזדה 6 החדשה ולקסוס IS החדשה מקבלות כולן 5 כוכבי בטיחות במבחנים של ארגון ה-EuroNCAP. מה לגבי מיצובישי ספייס סטאר ואופל אדם?
הקורולה החדשה היא בדיוק מה שכל הלקוחות המסורתיים של טויוטה ציפו לו - מכונית מאובזרת יותר, מרווחת יותר ומעוצבת יותר. יש בה את כל מה שציפיתם למצוא במכונית משפחתית אבל לא הרבה יותר. האם היא המשפחתית האידיאלית?
טויוטה קורולה, המכונית שהפכה לשם כמעט נרדף למשפחתית, מגיעה ארצה עם דור חדש. מחיר: 124 אלף ₪ לדגם הידני, החל מ-128 אלף ₪ לאוטומטי.
פרטים ראשונות אודות הדור ה-11 במספר של טויוטה קורולה - גדול, מרווח ומעוצב מקודמו. יגיע ארצה באוגוסט הקרוב.
טויוטה חושפת את הקורולה פיורה קונספט, שמאפשרת לנו הצצה ראשונה אל עיצובה של הקורולה החדשה שתיחשף במהלך 2013.