זה הוא הדור השלישי של רכב הפנאי-שטח הרך מבית מיצובישי, שזוכה בארץ להצלחה גדולה בעיקר בשל שורת המושבים השלישית שהוא מציע כאופציה (משתלמת למדי, יש לציין). אמנם האאוטלנדר אינו נוח ושימושי בתור רכב 7 מושבים כמו מיניוואן "אמיתי", אבל רבים מוכנים להתפשר על הנוחות ומקבלים בתמורה את ג'יפון ה-7 מושבים הזול בישראל. רמת האבזור של מיצובישי אאוטלנדר נדיבה כבר ברמת האבזור הבסיסית ומרהיבה ברמות האבזור הבכירות, שכוללות כבר פריטי אבזור מתקדמים למדי. שורת המושבים השלישית מעט צפופה ובעיקר סובלת מהעדר פתחי מיזוג. היצע המנועים כולל מנוע בנזין 2.0 ליטר שמשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. התיבה הזו עברה כיול מחדש בדגם מתוח הפנים והיא מרגישה זריזה מבעבר. נוחות הנסיעה באאוטלנדר טובה, בעיקר בזכות מושבים טובים וכיול מתלים רך יחסית. במסגרת מתיחת הפנים שעבר הדגם ב-2018, שופרו בידוד הרעשים, התנהגות הכביש וגם רשימת האבזור שודרגה. בנוסף לכך נעשו שינויים קלילים בעיצוב החיצוני.
נוחות נסיעה, אבזור, אופציה ל-7 מושבים, מחיר.
ביצועים, איכות חומרים.
עדיין רלוונטי בעבור מי שצריך 7 מושבים.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על מיצובישי אאוטלנדרמיצובישי אאוטלנדר פלאג-אין עבר מתיחת פנים שנראה קטנה אך טומנת בחובה שינויים מהותיים מאוד. לרגל יום מובילי דעה לקחנו אותו למבחן
מיצובישי ישראל משיקה את המיצובישי אאוטלנדר PHEV ה-כמעט-הכל-חדש שלה - עם יחידת הנעה, שלדה, ואפילו בולמים חדשים. החל מ-190,000 ₪