הדור הראשון של מיצובישי אאוטלנדר הופיע בישראל בשנת 2004 כתשובה לג'יפונים הרכים של המתחרים מיפאן, כלומר הונדה CRV או טויוטה ראב4. המתחרים אמנם השיקו את הרכבים שלהם כבר בתחילת שנות ה-90, אבל במיצובישי לקחו את הזמן ואת התשובה שלהם הציגו רק כעשור מאוחר יותר. לפחות יצא משהו טוב מההמתנה הזאת והתוצאה, האאוטלנדר, הייתה לא רעה בכלל. הג'יפון הזה לא שבר את המוסכמות בכל הקשור ליכולת שטח (שנותרה בסיסית למדי) או עיצוב חיצוני (שנותר משעמם למדי), אבל כן הציע תא נוסעים מרווח למדי עם רמת אבזור טובה. הביצועים היו טובים למדי בזכות שימוש במנוע בנזין 2.4 ליטרים, אבל צריכת הדלק נפגעה כתוצאה מכך. גרסת הטורבו של מיצובישי אאוטלנדר הגיעה ארצה לפרק זמן קצר למדי והציעה ביצועים של מכונית ראלי במרכב של ג'יפון - רכב מרשים למדי! בסך הכל למרות שמדובר ברכש פנאי רך ומוצלח למדי לא הצליחה מיצובישי להגדיר מחדש את הקטגוריה והאאוטלנדר הראשון מעט נשכח. קצת חבל, כי אם תתגברו על הסטיגמה תגלו כאן ג'יפון אמין, זול לאחזקה ונעים למדי לימוש;
מרווח פנים; התנהגות כביש;
צריכת דלק; עיצוב חיצוני;
אתם עוד תשמעו עליו, על האאוטלנדר הזה...
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על מיצובישי אאוטלנדר