תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי אאוטלנדר
  • מיצובישי אאוטלנדר PHEV המחודש בישראל

    מיצובישי אאוטלנדר

    מיצובישי ישראל משיקה את המיצובישי אאוטלנדר PHEV ה-כמעט-הכל-חדש שלה - עם יחידת הנעה, שלדה, ואפילו בולמים חדשים. החל מ-190,000 ₪

    • 26-02-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    מיצובישי אאוטלנדר הוא כבר בחור וותיק, הדור הנוכחי משווק מאז 2014 וכבר עבר כמה וכמה מתיחות פנים גם בדגמי הבנזין וגם בדגמי ה-PHEV. השינוי הגדול ביותר קרה ב-2015, אז קיבל האאוטלנדר את העיצוב שאנחנו מכירים היום. אבל השינויים המכאניים שלו היו קטנים הרבה יותר ממה שהיה אפשר לחשוב עם לשפוט על-פי המהפך העיצובי.

    כעת משיקה כלמוביל את הגרסה המחודשת (בפעם השלישית או רביעית אם מחשיבים שינויי שנת דגם קטנים) של ה-PHEV. היא אולי נראית זהה לחלוטין כמעט לזו היוצאת כאשר השינוי המהותי ביותר במבט זריז הוא אחד מפסי הכרום על הפגוש הקדמי ש"התהפך", אבל טומנת בחובה שינויים מכאניים בקנה מידה כזה, שבואו נגיד שכבר הוכרזו דורות חדשים "על פחות".

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV 2019

    השינויים של האאוטלנדר החדש כוללים בין היתר שימוש נרחב יותר בהדבקות-טרום-ריתוך בשלדה - דבר שמשפר את הקשיחות המבנית של הרכב ומאפשר בין היתר את שיפור הבידוד מרעשים ורעידות, כמו גם התקנת בולמי זעזועים רכים - ולכן גם נוחים - יותר, וגם יחידת הנעה חדשה כמעט לחלוטין.

    את תפקיד מנוע הבנזין של האאוטלנדר תופס כעת מנוע בנפח 2.4 ליטר (שמחליף את מנוע ה-2.0 ליטר) שעובד במחזור אטקינסון ומציג יעילות תרמו-דינמית די משוגעת של 46(!) אחוז. לצורך השוואה, מנועים שנחשבים מאוד יעילים נעים סביב 30%. יחידת ההנעה החדשה מפיקה 224 כ"ס (203 בקודם), ומקזזת 3 עשיריות השניה מהמיאוץ למאה קמ"ש.

    אבל זה לא נגמר שם. היא משפרת גם את קיבולת הסוללה ב-15% מחד, ומאידך מקצצת שעתיים בזמן הטעינה הנדרש בטעינה ביתית. טווח הנסיעה החשמלי לא השתפר על הנייר ונותר כ-50 ק"מ, אך הסיבה לכך היא שינוי שיטת המדידה מ-NEDC ל-WLTP המחמיר הרבה יותר. על עוד שינויים ועדכונים, ואיך הם משפיעים על הרכב כתב שלומי כשהוא פגש את האאוטלנדר בצרפת.

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV 2019

    האאוטלנדר PHEV יימכר בישראל בשלוש רמות גימור, סופרים (Supreme) הבסיסית תעלה 190,000 ₪, לקשרי תעלה 210,000 ואילו ה-S אדישן תדרוש מכם להיפרד מ-220,000 ₪.

    האבזור עשיר למדי בכל הגרסאות, וכולל חישוקי 18 אינץ', מערכת בטיחות מלא כמעט לגמרי שכולל את כל המערכות המקובלות להוציא תיקון סטייה מנתיב (ניטור שטח מת, התרעת תנועה חוצה ומניעת האצה לא רצויה בגרסאות לקשרי ו-S אדישן בלבד), מערכת קונקטד של כלמוביל, ופריטים נוספים שתוכלו לקרוא במפרט המלא.

    יש לכם שאלות על מיצובישי אאולטנדר? הצטרפו לדיון בפורום.

    dddd