אופל מוקה הוא אחיו הכמעט תאום של שברולט טראקס, שמשווק גם הוא בישראל. שניהם חולקים את אותה הפלטפורמה ואת אותו מנוע ה-1.4 ליטר טורבו-בנזין עם 140 כוחות סוס. לשניהם תיבת הילוכים אוטומטית עם שישה הילוכים והנעה קדמית או כפולה. את ההבדלים בין המוקה לטראקס תוכלו למצוא בכמה נקודות. ראשית בעיצוב, שם מקבל המוקה עיצוב "רך" יותר משל הטראקס הקרבי. חוץ מזה יש גם כמה הבדלים קלים בעיצוב הפנים וברמת האבזור. בסך הכל, אופל מוקה הוא רכב פנאי חביב למדי שמציע תנוחת ישיבה גבוהה, רמת בטיחות טובה וביצועים טובים. החסרונות שלו הם בעיקר בצריכת הדלק הגבוהה (נתוני האמת רחוקים מאוד מהנתונים הרשמיים), בהתנהגות כביש בינונית וכמובן - המחיר. המוקה יקר מהטראקס, מהקפצ'ור, מהג'וק או מה-2008 ולמעשה הוא מתחרה בגרסאות הבסיס של יונדאי טוסון או קיה ספורטאז' שהם גדולים ומרווחים ממנו. במסגרת מתיחת הפנים של הדגם הוחלפו יחידות התאורה מלפנים ומאחור, והחזית עוצבה מחדש, בתוך תא הנוסעים לוח המחוונים כולו עוצב מחדש והוא כעת איכותי מבעבר.
תנוחת ישיבה, עיצוב, איכות חומרים.
מחיר, צריכת דלק.
לא מספיק אטרקטיבי אל מול האלטרנטיבות בשוק
אופל מוקה עבר מתיחת פנים, קיבל X, והגיע למבחן אצל רוני. רכב טוב שעבר עידון או מוצר מיושן שעדיין לא התקדם מספיק?
אופל מוקה X, מתיחת הפנים לג'יפון הקטן נוחתת בישראל עם מחיר שמתחיל ב-123 אלף ש"ח וגרסת הנעה כפולה