אופל מוקה הוא אחיו הכמעט תאום של שברולט טראקס, שמשווק גם הוא בישראל. שניהם חולקים את אותה הפלטפורמה ואת אותו מנוע ה-1.4 ליטר טורבו-בנזין עם 140 כוחות סוס. לשניהם תיבת הילוכים אוטומטית עם שישה הילוכים והנעה קדמית (אין 4X4 לשטח). את ההבדלים בין המוקה לטראקס תוכלו למצוא בכמה נקודות. ראשית בעיצוב, שם מקבל המוקה עיצוב "רך" יותר משל הטראקס הקרבי. חוץ מזה יש גם כמה הבדלים קלים בעיצוב הפנים וברמת האבזור. בסך הכל, אופל מוקה הוא רכב פנאי חביב למדי שמציע תנוחת ישיבה גבוהה, רמת בטיחות טובה וביצועים טובים. החסרונות שלו הם בעיקר בצריכת הדלק הגבוהה (נתוני האמת רחוקים מאוד מהנתונים הרשמיים), בהתנהגות כביש בינונית וכמובן - המחיר. המוקה יקר מהטראקס, מהקפצ'ור, מהג'וק או מה-2008 ולמעשה הוא מתחרה בגרסאות הבסיס של יונדאי ix35 או קיה ספורטאז' שהם גדולים ומרווחים ממנו.
עיצוב חיצוני; תנוחת ישיבה גבוהה;
צריכת דלק גבוהה; מחיר גבוה יחסית לתמורה;
לא מספיק אטרקטיבי אל מול האלטרנטיבות בשוק
: רכב מפתיע. מדהים כמה אליגנטי מרווח ומרשים, למרות שהוא קצרצ'יק ולכן מאוד נוח בעיר. תת דגם:1.4 אוטומט Enjoy
המלצה -הרכב הזה הו הברקה. לא פלא שבארהב אותו דגם בדיוק הוא ביואיק... בתור עירוני חובב טבע ובוגר 4X4 ורכבי מנהלים - מצאתי סופסוף שילוב מעולה עבורי.
לחיוב - זריז מאוד (טורבו). נעים מאוד. מרווח גם עם 4 נוסעים מבוגרים ולא מתאמץ. צריכת דלק מפתיע לטובה 7.5 ליטר ל-100 ק"מ (הוצאו הדלק שלי השתפרו פלאים). ולא פחות חשוב נכנס לחניות עירוניות בקלילות...כאילו אין קשר בין המרחב שלו ותחושת הגודל החיצונית למידות האמיתיות.
לשלילה - בעיר מרגישים קצת יותר מהמורות בכביש לעומת רכב מנהלים נמוך...לא ברמה מטרידה.
הרכב הזה הו הברקה. לא פלא שבארהב אותו דגם בדיוק הוא ביואיק... בתור עירוני חובב טבע ובוגר 4X4 ורכבי מנהלים - מצאתי סופסוף שילוב מעולה עבורי.
זריז מאוד (טורבו). נעים מאוד. מרווח גם עם 4 נוסעים מבוגרים ולא מתאמץ. צריכת דלק מפתיע לטובה 7.5 ליטר ל-100 ק"מ (הוצאו הדלק שלי השתפרו פלאים). ולא פחות חשוב נכנס לחניות עירוניות בקלילות...כאילו אין קשר בין המרחב שלו ותחושת הגודל החיצונית למידות האמיתיות.
בעיר מרגישים קצת יותר מהמורות בכביש לעומת רכב מנהלים נמוך...לא ברמה מטרידה.
אל תתבלבלו מהשם, מדובר סך הכל במתיחת פנים לקרוסאובר הקטן של אופל שיקבל נגיעות עיצוב, מנוע ועדכונים טכניים נוספים
אופל מנצלת את שערי המטבע ומכריזה על מחיר חדש למוקה - 128,990 ש"ח במקום 144,990 ש"ח.
שני מנועי הדיזל החדשים של אופל מבטיחים ביצועים מאוד מעניינים ואחד מהם עשוי להגיע למוקה הישראלית
אופל מוקה, הג'יפון הקטן והחדש של אופל, מגיע בימים אלו לישראל עם מנוע 1.4 ליטר טורבו בנזין ומחיר שיחל ב-145 אלף ש"ח.
יגיע לאולמות התצוגה באירופה לקראת סוף השנה עם מבחר של שני מנועי בנזין ודיזל אחד.
אופל מציגה ג'יפון עירוני חדש שיתחרה בניסאן קשקאי ובסקודה יטי. אופל מוקה החדש צפוי להגיע לישראל בשנה הקרובה.