סיטרואן C אליזה היא למעשה האחות הכמעט תאומה של פיג'ו 301. מדובר במכונית שהיא אולי ההפך הגמור מהתדמית שניסתה סיטרואן לפתח במשך שנים - מכונית שאינה מתקדמת טכנולוגית ואינה מעוצבת בצורה אוונגרדית. במקום זה קיבלו מכונית משפחתית קטנה אבל די גדולה, עם מידות שמגרדות מלמטה את המקובל בקטגוריית המשפחתיות. קיבלו מנועים די שגרתיים, כמו למשל מנוע ה-1,600 סמ"ק הוותיק של היצרנית שמשודך לתיבת ההילוכים AL4 השגרתית (והמיושנת) של היצרנית. גם תא הנוסעים של סיטרואן C אליזה אינו פאר היצירה ולמעשה הוא די פשוט ולא מאוד מאובזר או איכותי. בסך הכל, מדובר במכונית משפחתית די בסיסית, לא מאוד מאובזרת או מפנקת אבל כן נוחה ושימושית.
נוחות נסיעה; מרווח פנים;
מנוע 1,600 סמ"ק מיושן עם גיר אוטומטי מיושן; אבזור;
למי שרוצה להגיע מפה לשם וזהו.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סיטרואן C אליזהרנו מגאן המחודשת זוכה ל-3 כוכבים בלבד במבחן הריסוק של ה-EuroNCAP. ציון זהה גם לפיג'ו 301, סיטרואן C אליזה ו-MG3. פורד טורנאו קונקט עם 4 כוכבים, פולקסווגן ספורט-וואן עם 5.
סיטרואן מצטרפת לסגמנט הסדאן הקומפקטיות ומציגה בישראל את ה-C אליזה - אחות תאומה לפיג'ו 301.
גם סיטרואן רוצה סדאן קומפקטית משלה ומציגה את ה-C אליזה. תמונות ופרטים ראשונים.