דייהו רייסר היא הגלגול האחרון של אופל קאדט E, רגע לפני שנעלמה מהעולם והפכה למכונית אספנות. היא הגיעה ארצה וסימנה את תחילת הפשיטה של מכוניות קוריאניות על השוק הישראלי, רגע לפני שיונדאי עשה את זה בגדול. הבסיס היה כאמור הקאדט הוותיקה אך הקוריאנים עדכנו במעט את הדגם בניסיון לשפרו, ודווקא קלקלו. כיול המתלים שונה לטובה נסיעה רכב יותר אך הרס את התנהגות הכביש, איכות ההרכבה הפכה לנמוכה במיוחד וגם הביצועים התקלקלו. אבל למרות הכל הציגה דייהו רייסר כמה יתרונות חשובים. רמת האמינות הייתה טובה בסך הכל ועובדה שגם היום עוד אפשר למצוא מכוניות כאלו על הכבישים. גם המחיר היה נמוך במיוחד וביחד עם רמת אבזור גבוהה יחסית למקובל באותם השנים - המכונית זכתה להצלחה יחסית בשוק. כמה שנים לאחר מכן הגיעו ארצה "הקוריאניות החדשות" מבית יונדאי וכמה יפניות מודרניות כמו המאזדה 323, תוך שהם דוחקים את הרייסר לעולם שכולו גרוטאות.
מחיר; רמת אבזור;
התנהגות כביש; איכות נמוכה;
ברוך שפטרנו מעונשו של זה