תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי ספייס סטאר
  • מיצובישי מיראז' מושקת ביפאן

    מיצובישי ספייס סטאר

    הסופר-מיני הקטנה של מיצובישי מושקת ביפאן. צפויה להגיע לישראל לקראת סוף השנה או בתחילת השנה הבאה.

    • 03-08-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    מיצובישי מיראז', הסופר-מיני הקטנה של מיצובישי, מושקת ביפאן. המכונית הקטנה של מיצובישי הושקה לראשונה לפני כשנה וחצי בתערוכת הרכב של טוקיו כמחליפת הקולט הוותיקה. המיראז' היא המכונית הראשונה שמיוצרת על בסיס פילוסופיית הדגמים החדשה של מיצובישי, שתעבור לייצר מכוניות חסכוניות וידידותיות יותר לסביבה. המיראז', שאמורה לזכות בעתיד גם לגרסה פלאג-אין היברידית, היא אחת ממכוניות הסופר-מיני החסכוניות ביותר כבר בגרסת הבנזין הרגילה המצוידת במערכת Start&Stop, עם צריכת דלק של כ-27 קילומטרים על פי נתוני היצרן.

    מיצובישי מיראז'

    פס הייצור של מיצובישי מיראז' נחנך לפני כמה חודשים בתאילנד, שם גם זוכה המכונית להצלחה גדולה יחסית. גם ביפאן, שם החלה מיצובישי לרשום הזמנות עוד לפני השקתה של המכונית, נרשם קצב הזמנות נאה למדי במכירה המוקדמת ובמיצובישי צופים למכור בשוק היפאני כ-30 אלף רכבי מיראז' בשנה הקרובה. אנחנו צופים כי גם בישראל תזכה המיראז' להצלחה נאה באולמות המכירה, כשיחל שיווקה בסוף השנה הנוכחית או בתחילת שנת 2013, בזכות מחיר אטרקטיבי וצריכת דלק נמוכה. בכלמוביל מקווים כי המיראז' החדשה, ביחד עם מיצובישי אאוטלנדר החדש והאאוטלנדר ספורט (מיצובישי ASX), יחזירו את המותג להיקף המכירות הגבוה שידע בעבר.

    מיצובישי מיראז'

    למיצובישי מיראז' אורך של כ-371 סנטימטרים, רוחב של 166 סנטימטרים ובסיס גלגלים של 245 סנטימטרים. היא משווקת עם שני מנועי בנזין, הקטן מביניהם בנפח 1 ליטר (הספק מרבי 69 כוחות סוס, 3 צילינדרים) והגדול בנפח 1.2 ליטר (הספק מרבי 78 כוחות סוס, 4 צילינדרים). שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית-רציפה או לתיבת הילוכים ידנית ומצוידים כאופציה עם מערכת Start&Stop.

    מיצובישי מיראז'

    dddd