מיצובישי קולט חוזרת, באדרת אחרת. יצרנית הרכב היפאנית הציגה בתערוכת הרכב של טוקיו את המיראז' החדשה, אצלנו היא מוכרת יותר בשמה השני - קולט. בשנים עברו השתמשה מיצובישי בשם מיראז' לגרסאות האצ'בק (שלוש דלתות) של מיצובישי לאנסר ששווקו בארצות הברית וביפאן. מיצובישי קולט החדשה שונה מהבחינה הזו והופכת להיות מכונית עצמאית, שונה מהלאנסר. היא מיועדת בראש ובראשונה לשוק הרכב בדרום מזרח אסיה, שם יתחיל שיווקה בעוד כשלושה חודשים. במהלך 2012 צפוי להתחיל שיווקה גם ביפאן ובאירופה, אז גם יוכל להתחיל שיווקה בישראל.
מיצובישי קולט החדשה היא מכונית עירונית קומפקטית ובסיסית. אורכה 371 סנטימטרים - קצת פחות ארוכה מניסאן אקו-מיקרה, קצת יותר ארוכה משברולט ספארק או דייהטסו סיריון. היא מושקת עם מנוע בנזין קטן (3 צילינדרים) בנפח ליטר אחד המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. הדגש כאן היה ללא ספק חיסכון בדלק וצמצום פליטת המזהמים, כשמיצובישי עשתה מאמצים ניכרים להפוך את הקולט לחסכונית. מיצובישי קולט החדשה, לפחות בגרסתה היפאנית שצפויה להציג צריכת דלק של כ-30 קילומטרים לליטר.