תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סיטרואן
  • סיטרואן C1
  • סיטרואן C1
  • סיטרואן C1 חוזרת לישראל

    סיטרואן C1

    לובינסקי תחזור לשווק לאחר חג הפסח את סיטרואן C1, לאחר שעברה מתיחת פנים והותאמה לתקני הבטיחות. פיג'ו 107 המשודרגת תושק במקביל.

    • 26-03-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    כשלושה חודשים לאחר השקתה של מתיחת הפנים באירופה, חוזרת סיטרואן C1 לישראל. בלובינסקי נאלצו להפסיק את שיווקה של סיטרואן C1 מיד לאחר התחלתו בסוף 2010 בעקבות חוסר סינכרון בין תקנות הבטיחות האירופאיות לתקנות הבטיחות הישראליות. כעת, לאחר שעברה מתיחת פנים מקיפה, תחזור סיטרואן C1 להימכר בישראל ביחד עם אחותה התאומה, פיג'ו 107. למרות המפרט הטכני הזהה החליטו בחברת דוד לובינסקי, יבואנית פיג'ו וסיטרואן לישראל, לתמחר את הסיטרואן במחיר נמוך ממחירה של הפיג'ו וזאת מטעמי מיתוג. סיטרואן C1 תעלה כ-67 אלף ₪ לגרסה הידנית ו-72 אלף ₪ בדגם הרובוטי. פיג'ו 107 תעלה כ-3,000 ₪ ₪ יותר בשתי הגרסאות.

    סיטרואן C1

    כמו הדגם הנוכחי, גם סיטרואן C1 החדשה תשווק עם מנוע בנזין אחד בנפח 1 ליטר ובהספק של 68 כוחות סוס. צריכת הדלק שופרה בהשוואה לדגם היוצא, כשנתוני היצרן מספרים על צריכת דלק ממוצעת של 22.2 קילומטרים לליטר בממוצע בדגם הידני ו-23.3 קילומטרים בדגם הרובוטי. כל הדגמים ישווקו עם בקרת יציבות, שש כריות אוויר, מערכת Cornering Stability Control ותאורת DRL. מערכת שמע משודרגת, עם כניסת AUX ו-USB, תהיה אופציה בתוספת תשלום.

    החשיפה הרשמית של סיטרואן C1 וגם פיג'ו 107 תהיה בתערוכת הרכב אוטומוטור, שתיפתח במהלך חול המועד פסח.

    פיג'ו 107

    dddd