הסיבוב הראשון של סיטרואן C1 בישראל לא היה מוצלח במיוחד. לא בגלל המכונית, חלילה, אלא בגלל משרד התחבורה. מסתבר שה-C1 לא עמדה בתקן כלשהוא שקשור לפגושים וכך אושרה לייבוא רק כמות קטנה מאוד של 250 רכבים בשנת המודל 2011. היבוא הסדיר לישראל המשיך רק לאחר שה-C1 עברה מתיחת פנים, ב-2012. מדובר במכונית מיני שזהה מכאנית לפיג'ו 107 ולטויוטה אייגו, רק עם סמל של סיטרואן. המנוע הוא 1 ליטר בנזין עם שלושה צילינדרים ותיבת ההילוכים הייתה ידנית בלבד. מלבד העובדה שתא הנוסעים של סיטרואן C1 פשוט למדי ומורכב רובו ככולו מפלסטיקים זולים ופח חשוף, מדובר במכונית עירונית חביבה למדי. יש לה התנהגות כביש כיפית, היא זריזה למדי על הכביש ובעיקר - חסכונית מאוד בדלק. גם עלויות האחזקה והאמינות צפויים להיות בסדר גמור, ככה זה שסיטרוא חולקת מכלולים עם טויוטה.
חסכונית בדלק; זולה מהטויוטה המקבילה;
איכות חומרים; רמת אבזור;
מכונית עירונית חסכונית וזריזה
לובינסקי תחזור לשווק לאחר חג הפסח את סיטרואן C1, לאחר שעברה מתיחת פנים והותאמה לתקני הבטיחות. פיג'ו 107 המשודרגת תושק במקביל.
סיטרואן תשיק בקרוב בישראל שלל דגמים חדשים – סיטרואן DS4, סיטרואן ג'מפי דיזל אוטומט וסיטרואן ברלינגו ארוך.
שלישיית מכוניות המיני הקטנות של פיג'ו, סיטרואן וטיוטה מקבלת מתיחת פנים שכוללת בעיקר עדכונים עיצוביים.
סוזוקי אלטו, יונדאי I10 ופיג'ו 107 היכונו – מתחרה נוספת תצטרף בקרוב לשוק המכוניות הקטנות (מיני) – סיטרואן C1.