תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פורד
  • פורד גלאקסי
  • פורד גלאקסי החדש נחשף

    פורד גלאקסי

    עיסוי במושבים, שמשות מבודדות חום ושפע אבזור בטיחות. הדור החדש של הגלאקסי מבטיח לקחת את השימושיות ואיכות החיים של המשפחה כמה צעדים קדימה

    • 05-04-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    בספטמבר האחרון חשפה פורד את ה-S-Max החדש וכעת הגיע תורו של האח הפרקטי (יותר), פורד גלאקסי, להיחשף בדור חדש גם כן. פורד מציגה את הרכב בתערוכת ניו יורק ומשיקה מספר לא קטן של אביזרים שצפויים להפוך אותו לאחד הרכבים המאובזרים והמעניינים בקטגוריה.

    בעולם בו שבעה מושבים, תא מטען גדול ועיצוב נאה כבר לא מספיקים, צריכות יצרניות הרכב לשלוף לא פעם שפנים מהכובע בכל הנוגע ליצירת ערך מוסף במכוניות שלהן. על כן, העמיסה את הגלאקסי החדש ביותר צעצועים משאפשר לספור.

    פורד גלאקסי החדש 2016

    האביזר הראשון ברשימת החידושים בגלאקסי החדש הם המושבים. נראה שפורד לקחה את עיצוב המושבים ברצינות תהומית (הגיוני בהתחשב בייעודו של הרכב) ופנתה לקבוצה של רופאים שעזרה לה בפיתוח המושבים. התוצאה היא מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית, עם אופציה לזכרונות, קירור וחימום. במושבים הוטמע גם תוואי מיוחד של בליטות שנועדו להפחית את עייפות הנוסעים ו-11 כריות מתנפחות שמעסות בעדינות את הירכיים, הישבן והגב התחתון של הנהג. בבסיס המושב הותקנו גם כריות מתנפחות שמספקות תמיכה צידית ועם פתיחת הדלת, יוצא מהן האוויר לטובת יציאה קלה יותר מהרכב.

    גם שאר תא הנוסעים מקבל תוספת מבורכת למודרניות. הגלאקסי החדש מקבל מעטפת מלאה של שמשות מבודדות חום, אביזר שיהיה מועיל במיוחד במחוזותינו, מערכת בקרת אקלים חדשה ומשופרת אשר מסוגלת להביא את תא הנוסעים לטמפרטורה הרצויה מהר יותר בדומה לזו שהוצגה במונדיאו החדשה. גם אופציה למסך בגודל 10 אינץ' שיחליף את לוח המחוונים האנלוגי המסורתי תוצע כתוספת.

    פורד גלאקסי החדש 2016

    שאר הדברים שמציג פורד גלאקסי החדש הם שגרתיים יותר, אך ללא ספק לא משהו שאפשר להתעלם ממנו. המיניוואן הגדול מקבל פנסי לד ראשיים שיעברו בין אורות נמוכים לגבוהים באופן אוטומטי, מערכת חניה אוטומטית, התרעה על תנועה חוצה בזמן נסיעה לאחור, שתי מצלמות קדמיות שעוזרות בצמתים עם שדה ראיה בעיתי ועוד.

    היצע המנועים של פורד גלאקסי החדש יכלול מנוע טורבו דיזל אחד בנפח 2.0 ליטר שיוצע בשלוש רמות הספק בין 120 ל-180 כ"ס. היצע מנועי הבנזין יורכב משני מנועי טורבו מסדרת אקובוסט. הראשון הוא בנפח 1.5 ליטר ויפיק 160 כ"ס והשני יהיה בנפח 2.0 ליטר ויפיק 240 כ"ס מרשימים למדי. כדי לשפר את צריכת הדלק (אותה פורד לא מציינת) מקבל הגלאקסי מערכת עצור וסע, מערכת טעינה רגנרטיבית שתטען את המצבר בזמן בלימה ותריס אקטיבי בחזית המכונית - לפני המצנן, שייפתח ויסגר על פי הצורך על מנת לשפר את המקדם האווירודינמי או למקסם את קירור המנוע.

    שיווקו של פורד גלאקסי החדש יחל באירופה לקראת סוף השנה. טרם ידוע מתי הוא יגיע אלינו, אך ההימורים עומדים על מספר חודשים עד חצי שנה מאוחר יותר.

    dddd