תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אאודי
  • אאודי A7 ספורטבק
  • אאודי A6
  • אאודי A7 ספורטבק
  • אאודי A6 ו-A7 המחודשות הגיעו. המחיר, החל מ- 390 אלף ש"ח

    אאודי A7 ספורטבק

    עיצוב מעודכן, פנסי חזית חכמים ומנועים שעומדים בתקן יורו 6. את כל אלה תמצאו ב-A6 ו-A7 המחודשות שנוחתות היום בישראל. אאודי A6 תעלה החל מ-390,000 ש"ח ועבור ה-A7 תיפרדו מלפחות 485,000 ש"ח.

    • 09-12-2014
    • מאת: פבל צ'רניצקי ואלירן אברזל

    לפני למעלה מחצי שנה עברה אאודי A7 מתיחת פנים ובחודש אוקטובר האחרון זכתה גם אאודי A6 לעדכון דומה. בכל הנוגע לעיצוב, מתיחת הפנים הייתה קלה, שכן שעיקרה היה שדרוג מערכות הטכנולוגיה. צ'מפיון מוטורס, יבואני אאודי, החליטה ככל הנראה להמתין עם השקת ה-A7 המחודשת ובשבוע הבא היא תשיק בישראל את שתי האחיות יחדיו. שני הדגמים החדשים יושקו באירוע השקה שיארך באולם התצוגה החדש של אודי בבני-ברק, שמשתרע על פני שלוש קומות בבניין צ'מפיון החדש. את ההשקה תלווה תערוכת צילומים של הצלם זיו קורן, החוקרת את מסע יצירת הרכב ואת מותג הרכב הגרמני על שלל ערכיו.

    שתי המכוניות נכנסות לפלח שוק צפוף שעמוס במכוניות שעברו גם הן מתיחות פנים או הצגה של דורות חדשים במהלך השנה-שנתיים האחרונות. בין המכוניות איתן יתחרו ה-A6 וה-A7 נמצאות מרצדס E קלאס שהושקה בישראל בדור חדש לפני כשנה וחצי, אינפיניטי Q70 שהושקה לפני חודשים בודדים כמחליפתה של ה-M, ובמוו סדרה 5 שעברה סדרת עדכונים קלילה לרגל שנת 2014. מלבד שדרוג המערכות הטכנולוגיות, כוללת מתיחת הפנים גם את השינויים המתבקשים ביחידות התאורה, הגריל, הפגושים ומכסה המנוע.

    אאודי A6 המחודשת 2015

    הפריט הראשון ברשימת המערכות החדשות שמקבלות המכוניות (כאופציה בתוספת תשלום) הוא מערכת פנסי LED Matrix Beam החכמה שהוצגה לראשונה עם ה-A8 הנוכחית. המערכת, שמורכבת מ-25 נורות LED בכל פנס, עובדת בשיתוף עם מצלמה המותקנת בחזית המכונית ויודעת לזהות מכוניות אשר מגיעות ממול או כאלה שנמצאות מלפני המכונית באותו הנתיב ולהתאים את מערכת התאורה באופן אוטומטי.

    אאודי A7 המחודשת 2015

    ברגע שהמערכת מזהה רכב, היא מכבה, מכוונת ומפעילה אוטומטית את הנורות באופן עצמאי ומאפשרת לנהג להמשיך לנסוע עם אורות גבוהים מבלי לסנוור את הנהגים המגיעים ממול. בנוסף, מערכת הפנסים מקושרת גם עם מודול ה-GPS של המכונית ויכולה להאיר "לתוך פניות" לפני שהרכב מגיע אליהן, זאת בניגוד למכוניות בהן הפנסים עוקבי הפניה מחוברים להגה.

    שאר השינויים טמונים בליין המנועים אשר עבר מספר שינויים ומציג כעת מנועים העומדים כולם בתקן יורו 6 שצפוי להכנס לתוקף בקרוב. בנוסף, מוציאה אאודי את תיבת ההילוכים הרציפה ששירתה את ה-A6 היוצאת ומשדכת לכל המנועים את תיבת S-Tronic כפולת המצמדים.

    אודי A6 - מפרט טכני
    אודי A7 - מפרט טכני

    אאודי A7 המחודשת 2015

    באאודי A6, מוצאים לגמלאות מנועי ה-2.0 ו-2.8 ליטרים האטמוספריים ואת מקומם תופסים מנועי 1.8 ו-2.0 ליטר מוגדשי טורבו שיצטרפו למנוע ה-3.0 ליטרים שיעמוד בראש ההיצע. אאודי A7 גם היא נפטרת מהמנוע האטמוספרי ששירת אותה בדגם היוצא ותוצע מעתה רק עם מנועי ה-2.0 ו-3.0 ליטרים מוגדשים.

    הנתונים הטכניים מספרים על 190 כוחות סוס ומומנט של 32.6 קג"מ שמפיק מנוע ה-1.8 ליטר טורבו. מנוע ה-2.0 ליטר מפיק 252 כוחות סוס ומומנט מרבי של 37.7 קג"מ. מנוע שלושת הליטרים גם הוא עבר שיפור ומפיק כעת 333 כוחות סוס בניגוד ל-310 כוחות סוס בדגם היוצא. המומנט המרבי נותר כשהיה, על 44.8 קג"מ וגם מערכת ההנעה הכפולה נשארת.

    אאודי A6 המחודשת 2015

    האבזור בשתי המכוניות נדיב כבר ברמת הבסיס וכולל בקרת אקלים מפוצלת לארבעה איזורים, מערכת מולטימדיה עם מסך 8 אינץ' הנשלט באמצעות מערכת MMI, כניסה והנעה ללא מפתח, מושבי עור חשמליים, מערכת סטריאו מבית BOSE עם 14 רמקולים ועוד. מי שיחפוץ בקצת יותר יוכל להוסיף את חבילת ה-Luxury הכוללת גם וילונות חשמליים, כיוון חשמלי לגלגל ההגה וחישוקי סגסוגת בעיצוב נאה יותר.

    המחירים של אאודי A6 יחלו ב-390,000 ש"ח עבור גרסת ה-1.8 ליטר טורבו-בנזין TFSI, ימשיכו אל 432 אלף ש"ח לדגם ה-2.0 ליטרים טורבו-בנזין TFSI ויגיעו עד 525 אלף ש"ח לגרסת ה-3.0 ליטרים טורבו-בנזין TFSI. חבילת ה-Luxury תוסיף לכל המחירים הללו עוד 36 אלף ש"ח.

    בעבור ה-A7 תיאלצו להיפרד מ-485,000 ש"ח לכל הפחות לגרסת ה-2.0 ליטרים TFSI, בעוד גרסת ה-3.0 ליטרים TFSI תעלה כ-620 אלף ש"ח. גם כאן חבילת ה-Luxury תוסיף למחיר כ-36 אלף ש"ח עבור שני הדגמים.

    dddd