תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אאודי
  • אאודי A7 ספורטבק
  • אודי A7 ספורטבק 2015 – מתיחת פנים

    אאודי A7 ספורטבק

    אודי משדרגת את ה-A7 עם יחידות תאורה חדשות והיצע מנועים חדש. אצלנו ב-2015.

    • 25-05-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    מתיחת הפנים שעברה אודי A7 ספורטבק נחשפת, לקראת תחילת שיווקה באירופה בהמשך השנה. ה-A7 ספורטבק היא מכונית הקופה 5 דלתות הגדולה של אודי, שנועדה להתחרות במכוניות כמו מרצדס CLS או במוו 6 גרנד קופה. היא הושקה לראשונה לפני 4 שנים בדיוק, בקיץ 2010. מאז כמעט ולא עברה אף שינוי קוסמטי או מכאני ובאודי מתחילים להרגיש צורך לעדכן ולשדרג את המכונית. מתיחת הפנים כוללת מספר שינויים קוסמטיים לצד שדרוג מכאני ליחידות ההנעה, שיהיו חסכוניות ונקיות מבעבר.

    אודי A7 ספורטבק 2015

    כמו במקרה של האחות הבכירה אודי A8, גם ה-A7 מקבלת במסגרת מתיחת הפנים פנסי חזית חדשים בטכנולוגיית LED מלאה, כאשר אודי תציע את המכונית עם אופציה לתאורת LED אקטיבית שכוללת גם מאותתי צד דינמיים מבוססי LED. בנוסף מעדכנת אודי את עיצוב הגריל קדמי, הפגוש הקדמי, פנסי הערפל הקדמיים וסופיות האגזוז. עדכונים קלים בוצעו גם לעיצוב תא הנוסעים, שיוצע כעת עם מבחר גוונים גדול מבעבר וחומרי דיפון משודרגים.

    היצע המנועים של אודי A7 ספורטבק גם הוא מתחדש עם מנועים שעברו שדרוג והם עומדים כולם בתקן זיהום האוויר יורו6 ויציעו גם שיפור בצריכת הדלק. ה-A7 תוצע עם מבחר של שלושה מנועי טורבו-דיזל ושני מנועי בנזין, בהספקים שינועו בין 218 ל-333 כוחות סוס. כל המנועים (למעט גרסת דיזל אחת, בהספק של 320 כוחות סוס) ישודכו לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (S-tronic) עם שבעה הילוכים. מערכת הנעה כפולה תוצע כאופציה בכל הגרסאות שהספקן המרבי הוא 270 כוחות סוס ומעלה.

    אודי A7 ספורטבק 2015

    כמו כן מציידת אודי את ה-A7 ספורטבק במערכת שמע מקורית חדשה הכוללת מעבד גרפי חדש ומתקדם מתוצרת Nvidia, טאצ'-פד לשליטה על מערכת הניווט וחיבור לאינטרנט סלולרי LTE. בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת ראיית לילה ומערכת שמע משודרגת מבית Bang&Olufsen יוצעו כאופציה בתוספת תשלום.

    שיווקה של ה-A7 החדשה באירופה יחל לקראת סוף השנה (2014). אלינו הדגם המחודש לא צפוי להגיע השנה אלא רק בתחילת השנה הבאה (2015). לא צפוי שינוי משמעותי ברמות המחירים, שיחלו בארץ בכ-500 אלף ₪.

     

    dddd