הדור החדש של המכונית שנחשבה במשך שנים למכונית הסאלון הטובה בעולם נחשף בתחילת 2010 והציג עליית מדרגה טכנולוגית ביחס לקודמו – מערכות בטיחות ונוחות מתקדמות, מנועים חזקים וחסכוניים מבעבר, תיבת הילוכים אוטומטית בת 8 הילוכים, מרווח פנים מצוין ואפילו עיצוב הרמוני מבעבר. עם זאת, אחת הטענות המופנות לגביה היא שב.מ.וו זנחה במידה מסוימת את ערכי הדינמיות בהן היא מתפארת במשך שנים, והקריבה מקצת מההנאה מהנהיגה לטובת נוחות הנסיעה. ועדיין – מדובר במכונית סאלון מהשורה הראשונה.
כמעט הכל
קצת פחות דינמית מבעבר
מכונת הנסיעה המושלמת?
: מעולה אבל יקר תת דגם:3.0 אוטומט 535i Luxury
המלצה -כבר לא הבמוו שהיתה פעם יש להחליף פלאגים כל 20 אלף קמולהחליף סלילי הצתה delphy ולא מקוריים לדגמי 11-14הצמיגים קשים מאוד ...יש להחליף לצמיגים רגילים מושבי הספורט מוגזמים ולא ניתן למצוא תנוחה אבל האוטו יפה עוצמתי יחסית אמין לבמוו .
לחיוב - מזגן אמין ומעולה.גיר אמין ומעולה .תאורה הקסנון מחזיק שנים.צבע הרכב עבה ועמיד .יציבה .בנויה למהירות
לשלילה - מחיר גבוהה . לא נוחה בעיקר בעיר .מושבי ספורט מסובכים קשה למצוא תנוחה .חווית נהיגה התקלקלה .צמיגים קשים מאוד . גדולה מנופחת מסורבלת .מערכת הצתה חלשה 2010-2014 .חלפים יקרים
כבר לא הבמוו שהיתה פעם יש להחליף פלאגים כל 20 אלף קמולהחליף סלילי הצתה delphy ולא מקוריים לדגמי 11-14הצמיגים קשים מאוד ...יש להחליף לצמיגים רגילים מושבי הספורט מוגזמים ולא ניתן למצוא תנוחה אבל האוטו יפה עוצמתי יחסית אמין לבמוו .
מזגן אמין ומעולה.גיר אמין ומעולה .תאורה הקסנון מחזיק שנים.צבע הרכב עבה ועמיד .יציבה .בנויה למהירות
מחיר גבוהה . לא נוחה בעיקר בעיר .מושבי ספורט מסובכים קשה למצוא תנוחה .חווית נהיגה התקלקלה .צמיגים קשים מאוד . גדולה מנופחת מסורבלת .מערכת הצתה חלשה 2010-2014 .חלפים יקרים
אחרי שנהגו באינפינטי Q70, מרצדס E קלאס, לקסוס GS450 ואודי A6, פונים רז מלמד ודניאל ספיר להתרשם מב.מ.וו 528. הם יצאו לחפש את המרכיב הסודי שיצדיק את המוניטין המשובח שיש לחברה כיצרנית "מכוניות לנהג"
במוו מעדכנת את דגמי סדרה 5 (סדאן, סטיישן ו-GT) לשנת 2014 עם מנועים בתקן Euro6, מערכת i-Drive חדשה וחבילת ביצועים חדשה ל-M5.
מסתבר שאפשר להיות גם חזקים וגם חסכוניים. במוו תשיק בקרוב גרסה היברידית לסדרה 5 עם 340 כוחות סוס וצריכת דלק ממוצעת של 15.6 קילומטרים לליטר.
במוו חושפת את הגרסה הסדרתית של ה-M5 החדשה. מנוע V8, צמד מגדשי טורבו, 560 כוחות סוס, תיבת הילוכים כפולת מצמדים והנעה אחורית – מתאים לכם?
BMW חושפת את דגם ה-M5 קונספט עליו תתבסס גם גרסת הייצור הסדרתי