תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מאזדה
  • מאזדה 2 דמיו
  • תמונות רשמיות ראשונות של מאזדה 2 סדאן

    מאזדה 2 דמיו

    מאזדה חושפת תמונות רשמיות ראשונות של גרסת הסדאן של ה-2 רגע לפני החשיפה המלאה בתערוכת תאילנד בעוד כשבוע

    • 23-11-2014
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    תערוכת הרכב בתאילנד תפתח את שעריה בעוד כשבוע ומאזדה החליטה לשחרר תמונות רשמיות ראשונות של מאזדה 2 סדאן רגע לפני פתיחת התערוכה. כנראה כדי לבנות ציפייה לאחד הדגמים שצפוי להיות החשובים ביותר ליצרנית באסיה. המכונית, ה-2 סדאן תהיה הדגם החמישי בסדרת סקיי-אקטיב של היצרנית, שהחלה עם מאזדה CX-5 שעבר מתיחת פנים יחד עם ה-6 בשבוע שעבר, והמשיכה ב-3 החדשה ובחשיפת הג'יפון העירוני, מאזדה CX-3.

    מאזדה 2 סדאן 2015 החדשה

    כיאה למאזדה, דגם הסדאן לא צפוי להציג שינויים משמעותיים על פני גרסת חמש הדלתות שהוצגה לפני כארבעה חודשים. העיצוב נשאר דומה, מלבד כמובן הוספת תא המטען הנפרד, והוא מציג את שפת העיצוב "KODO" של היצרנית עם פנסים מלוכסנים מלפנים ומאחור, פס כרום שעוטף את הגריל הקדמי וקווים בולטים בכל רחבי המרכב.

    מאזדה 2 סדאן 2015 החדשה

    מאזדה טרם שיחררה פרטים טכניים על גודל תא המטען, שהוא כמובן הנתון החשוב ביותר כאן, אך היא מבטיחה כי זה יתפרסם בצמוד לחשיפת המכונית. היצרנית כן מספרת כי היצע המנועים של מאזדה 2 סדאן יהיה זהה לזה של גרסת ההאצ'בק.

    מאזדה 2 סדאן 2015 החדשה

    המנועים של ה-2 סדאן החדשה יהיו כולם מסדרת סקיי-אקטיב. שלושה מנועי בנזין בנפח 1.5 ליטר עם הספקים של 75, 90 ו-115 כוחות סוס כאשר כולם יגיעו יחד עם תיבת הילוכים שישה הילוכים ידנית וגרסת הביניים, שהיא זו שככל הנראה תגיע ארצה, תגיע עם בשילוב עם תיבת הילוכים אוטומטית מסורתית עם שישה הילוכים. בנוסף, תוצע ה-2 סדאן עם מנוע דיזל, גם הוא בנפח 1.5 ליטר אך עם הספק של 105 כוחות סוס. אך בהתחשב בכתף הקרה שמקבלים מנועי דיזל מיבואנית מאזדה בישראל, מנוע זה ישאר כנראה בניכר. כמו בגרסת ההאצ'בק, גם כאן ישודכו כל המנועים למערכת עצור וסע בעוד מנוע הבנזין הבכיר יזכה גם למערכת שחזור אנרגית בלימה אותה מכנה מאזדה i-ElOOP.

    אחרי חשיפתה, יחל ייצורה של מאזדה 2 סדאן, במפעל היצרנית בתאילנד משם היא תגיע לישראל במהלך השנה הבאה.

    מאזדה 2 סדאן 2015 החדשה

    dddd