חצי שנה חלפה מאז נחשף דגם הקונספט של הונדה סיוויק סטיישן (טורר) וכעת חושפת היצרנית את הדגם הסדרתי, לפני השקתו הרשמית בתערוכת הרכב של פרנקפורט בחודש הבא. הדגם יגיע לשיווק סדיר באירופה בתחילת שנת 2014 ומיד לאחר מכן הוא צפוי להגיע גם לישראל. עדיין לא ברור האם "מאיר חברה למשאיות" תשווק את הרכב כמתחרה לגרסאות הסטיישן המצליחות של ה-i30 והפוקוס החדשות או שתמצב את גרסת הסטיישן החדשה גבוה יותר, אל מול גרסאות סטיישן שלא משווקות כרגע בארץ (כמו פולקסווגן גולף סטיישן או טויוטה אוריס סטיישן).
הונדה סיוויק סטיישן פותחה על ידי החטיבה האירופאית של הונדה במיוחד בעבור השוק האירופאי, בו זוכות גרסאות הסטיישן להצלחה רבה. היא מבוססת על פלטפורמת הסיוויק האצ'בק הנוכחית, עם הארכה של כ-23 סנטימטרים לאורך הכללי וכמובן תא מטען גדול הרבה יותר. גרסת הסטיישן מתהדרת בתא מטען שנפחו 624 ליטרים במצב הרגיל (מהרצפה ועד לקו הכיסוי הנגלל) או 1,668 ליטרים לאחר קיפול המושבים (מהרצפה ועד לתקרת הרכב). המושבים האחוריים, אגב, יתקפלו בתצורת ה-magic seats הייחודית להונדה בתצורת 60:40.
המפרט הטכני יכלול בשלב הראשון שני מנועים, בנזין אחד ודיזל אחד. גרסת הדיזל תצויד במנוע בנפח 1.6 ליטר (i-DTEC) בהספק של 120 כוחות סוס וישודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית. גרסת הבנזין, הרלוונטית יותר לשוק הישראלי, תצויד במנוע ה-1.8 ליטר המוכר של הונדה שהספקו 142 כוחות סוס. גם גרסת הבנזין תוצע עם תיבת הילוכים ידנית (6 הילוכים) או אוטומטית (5 הילוכים).
כאופציה תציע הונדה גם את מערכת ה-ADS החדשה שלה. מדובר במערכת מתלים אקטיבית (Adaptive Damper System) שפועלת על המתלה האחורי (שני הגלגלים האחוריים) בלבד וכוללת שלושה מצבי פעולה - Comfort, Normal ו-Dynamic. מערכת המתלים החדשה אמורה לשפר את נוחות הנסיעה של הרכב, גם כשהוא עמוס וגם כשלא, ולהציע התנהגות כביש טובה יותר.