תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פולקסווגן
  • פולקסווגן גולף סטיישן החדשה נחשפת

    פולקסווגן

    בפולקסווגן מציגים גרסת סטיישן לגולף החדשה, עם תא מטען גדול במיוחד וצריכת דלק של עד 33 קילומטרים לליטר.

    • 04-03-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    טרנד הסטיישנים האירופאי לא חולף על פולקסווגן גולף החדשה, שמקבלת כעת גם היא גרסת סטיישן משלה. הדור הקודם, השישי במספר, של הגולף, לא זכה לגרסת סטיישן משלו ונאלץ להסתפק בגרסה "מעודכנת קוסמטית" של הדור החמישי. אך כעת, מיד לאחר השקתה של הגולף החדשה ברחבי אירופה, מציגה היצרנית בג'נבה את גרסת הסטיישן החדשה לחלוטין של הדור השביעי.

    פולקסווגן גולף סטיישן

    כמו בכל סטיישן אמיתית, הסיפור  כאן מתחיל בתא המטען. 605 ליטרים נפחו במצב הרגיל, והוא גדל עד כדי 1,620 ליטרים כשהמושבים מקופלים והרכב מועמס עד לגג. אורכו המרבי של תא המטען הוא 183 סנטימטרים ורוחבו המינימלי - 100 סנטימטרים. בנוסף יוצע וילון נגלל חדש לכיסוי תכולת תא המטען, שיתקפל בשני שלבים. לסיום ענייני תא המטען - ארבעה מחזיקי שקיות.

    פולקסווגן גולף סטיישן החדשה יושבת על גרסה מוארכת של פלטפורמת ה-MQB, עם אורך כולל של 456 סנטימטרים (לעומת הגולף הרגילה, לה אורך כולל של כ-425 סנטימטרים). אורכו של בסיס הגלגלים נותר זהה לזה של גרסת ההאצ'בק ועומד על כ-264 סנטימטרים.

    פולקסווגן גולף סטיישן

    היצע המנועים של פולקסווגן גולף סטיישן החדשה כולל מבחר רחב למדי של שבעה מנועים, מסדרת המנועים החדשה של פולקסווגן. כל המנועים יוצעו כסטנדרט עם מערכת Start&Stop ומערכת בלימה רגרנטיבית. מנועי הבנזין יוצעו בהספקים של 85, 105, 122 ו-140 כוחות סוס. באגף הדיזל יוצעו מנועים בהספקים של 105, 110 ו-150 כוחות סוס. בפולקסווגן לא מפרסמים בשלב זה את נתוני צריכת הדלק המלאים אך מתגאים בצריכת הדלק הנמוכה מאוד של אחת מגרסאות הדיזל, שעומד על כ-33 קילומטרים לליטר בממוצע.

    בתוך תא הנוסעים אין הפתעות גדולות והוא מבוסס כמעט במלואו על תא הנוסעים של הגולף החדשה. רשימת האבזור הבטיחותי מרשימה למדי וכוללת בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת בלימה אוטומטית במקרה של תאונה, מערכת לסגירה אוטומטית של חלונות החשמל וגג השמש במקרה של סכנה פוטנציאלית, מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה ומערכת עזר לחניה.

    שיווקה של פולקסווגן גולף סטיישן החדשה צפוי להתחיל לקראת סוף השנה. עדיין לא ברור האם תשווק גם בישראל.

    פולקסווגן גולף סטיישן

    dddd