תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה אוריס סטיישן
  • טויוטה אוריס סטיישן בחשיפה ראשונה

    טויוטה אוריס סטיישן

    גרסת הסטיישן של טויוטה אוריס החדשה נחשפת לראשונה בפריז. צפויה להגיע ארצה במהלך 2013, ביחד עם גרסת ההאצ'בק החדשה.

    • 27-09-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    כפי שסיפרנו לכם לפני מספר שבועות, טויוטה אוריס סטיישן נחשפת לראשונה בתערוכת הרכב של פריז לקראת תחילת שיווקה באירופה במחצית הראשונה של שנת 2013. האוריס סטיישן, שתמונות ריגול שלה פורסמו לפני כחודשיים וטיזר רשמי ראשון שלה פורסם בתחילת החודש, מוצגת כעת במלואה (למעט תא הנוסעים, שנותר עדיין נסתר) והמפרט הטכני שלה נחשף כמעט במלואו. האוריס סטיישן תצטרף אל דגם ההאצ'בק של טויוטה אוריס החדשה וצפויה להגיע גם לישראל, כאן תתחרה במכוניות כמו יונדאי i30cw החדשה ופורד פוקוס סטיישן.

    טויוטה אוריס סטיישן

    בסיס הגלגלים של טויוטה אוריס סטיישן זהה לזה של גרסת ההאצ'בק ועומד על 260 סנטימטרים. אך האורך הכולל של המכונית צמח בכ-28.5 סנטימטרים, תוספת שהוקדשה כמעט כולה להגדלת תא המטען של המכונית. החזית שומרת על עיצוב הזהה כמעט לחלוטין לזה של גרסת ההאצ'בק עם קו העיצוב החדש שמשותף לכל דגמי טויוטה האירופאים. מאחור ניתן להבחין ביחידות תאורה שונות במעט וכן בפתח תא המטען שהונמך ב-8 סנטימטרים לטובת גישה קלה יותר.

    טויוטה אוריס סטיישן

    טויוטה אוריס תהיה הסטיישן הראשונה באירופה שתוצע עם מערכת הנעה היברידית מלאה, אותה תחלוק עם דגמי ההאצ'בק. מדובר בשדרוג קל של מערכת ההנעה ההיברידית הנמכרת כיום בדגמי טויוטה אוריס היברידית. עוד בהיצע המנועים, מנועי 1.3 ו-1.6 ליטר בנזין, האחרון משודך גם לתיבת הילוכים אוטומטית וצפוי גם הוא להיות משווק בישראל. עוד כולל המפרט הטכני 7 כריות אוויר, בקרת יציבות, מערכת שמע מקורית עם חיבורי USB ו-AUX, חישוקי 16 אינטש', מצלמת רוורס ופנסי ערפל. הגרסאות המאובזרות יותר יקבלו גם חיישנים להפעלה אוטומטית של המגבים ואורות הדרך, חלונות אחוריים כהים, חיישני חניה מקוריים, בקרת שיוט ומושבי עור.

    טויוטה אוריס סטיישן

    dddd