תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה אוריס סטיישן
  • טויוטה ורסו
  • טויוטה אוריס סטיישן – תמונה רשמית ראשונה

    טויוטה אוריס סטיישן

    טויוטה אוריס החדשה תוצג לראשונה בתערוכת פריז הקרובה, ביחד עם האוריס סטיישן והורסו החדש.

    • 10-09-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    טויוטה תגיע לתערוכת פריז הקרובה כשהיא חמושה בשלושה דגמים חדשים המיועדים לשוק האירופאי. היצרנית פרסמה במהלך סוף השבוע תמונות ראשונות וכמה פרטים על ההשקות הצפויות לנו בתערוכת הרכב המתקרבת, השקות המיועדות בעיקר לשוק הרכב האירופאי. בנוסף לשלושת הדגמים החדשים תשיק טויוטה גם את קו מוצרי השיפורים החדש, המיועד לשיפור טויוטה GT86.

    טויוטה אוריס סטיישן

    טויוטה אוריס החדשה, שנחשפה לפני מספר שבועות, תהיה המכונית החשובה ביותר שתשיק טויוטה בתערוכה. האוריס החדשה תהיה גדולה וקלה מקודמתה ותציע מגוון מנועים גדול יותר, שיתאים ללקוחות רבים יותר. טויוטה צפויה להשיק עם האוריס עם מבחר של מנועי בנזין בנפחים שנעים בין 1.3 ל-2 ליטרים, מנוע דיזל חסכוני וכן גרסה היברידית המתבססת על המערכת ההיברידית הנוכחית של טויוטה. עבור השוק האירופאי, תיוצר האוריס במפעל הבריטי של טויוטה.

    בנוסף, תיחשף בתערוכה לראשונה טויוטה אוריס סטיישן. תמונות ריגול ראשונות של המכונית, בעודה מבצעת ניסויים במזג אוויר חם, נחשפו לפני כחודשיים והתמונות המטושטשות אותן חושפת טויוטה הן התמונות הרשמיות הראשונות של הסטיישן שנחשפו. מדובר בגרסה חשובה במיוחד לשוק האירופאי, אך בהחלט ניתן לשער כי בתמחור נכון תהיה גרסה זה חשובה במיוחד גם בישראל. עם גרסה סטיישן שימושית תוכל האוריס החדשה להתחרות בקלות יחסית במכוניות כמו פורד פוקוס סטיישן או קיה סיד סטיישן.

    אחרון חביב ברשימת ההשקות, טויוטה ורסו החדש. המיניוואן הקומפקטי של טויוטה זוכה לעדכון שיעניק לו את עיצוב החזית החדש של היצרנית, בדומה לאוריס וליאריס החדשות. עדיין לא ברור בשלב זה האם מדובר בדגם חדש לחלוטין או במתיחת פנים, שכן הורסו הוא דגם צעיר יחסית בהיצע הדגמים של טויוטה והושק רק במהלך שנת 2009. טויוטה לא חשפה פרטים נוספים על הורסו החדש ואלו יפורסמו רק לקראת השקתו הרשמית בפריז, בסוף החודש.

    טויוטה אוריס החדשה

    dddd