תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • הונדה
  • הונדה ג'אז
  • הונדה ג'אז
  • הונדה ג'אז החדשה (2014) נחשפת

    הונדה ג'אז

    פרטים רשמיים ראשונים אודות הונדה ג'אז החדשה, שתושק בקרוב ביפן וצפויה להגיע לישראל במהלך שנת 2014.

    • 20-07-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    תמונות ופרטים ראשונים אודות הונדה ג'אז החדשה נחשפו במהלך סוף השבוע, לקראת השקתה הרשמית של המכונית ביפן בעוד כחודשיים. הג'אז החדשה צפויה לשמש בסיס גם לרכב פנאי קומפקטי שתשיק הונדה עוד השנה, שיתבסס על אותה הפלטפורמה ואותם המכלולים. שיווקם של שניהם באירופה (ולכן גם בישראל) לא צפוי להתחיל לפני תחילת שנת 2014 וכל הפרטים אותם מפרסמת הונדה בשלב זה רלוונטיים לשוק היפני בלבד. אך יש לציין כי על סמך ניסיון העבר הגרסאות האירופאיות צפויות להיות דומות עד מאוד.

    הונדה ג'אז החדשה

    הדור השלישי והחדש של הונדה ג'אז שומר על מאפייני העיצוב הכלליים שאפיינו את שני הדורות הקודמים ועיצובו מזכיר מאוד עיצוב של מיקרו-וואן. נתוני המידות הרשמיים לא פורסמו במלואם אך מהנתונים שכן פורסמו ניתן ללמוד שהרכב יהיה גדול ומרווח מהדור היוצא, עם תוספת של כ-5 סנטימטרים לאורך הכללי ושלושה לבסיס הגלגלים. תא הנוסעים עוצב אף הוא מחדש והוא כולל כעת מעט מאוד כפתורים, כשעיקר השליטה על מערכות הרכב מתבצעת דרך מסך המגע המרכזי.

    הונדה ג'אז החדשה

    גם בתחום יחידות ההנעה מתכננת הונדה מהפכה קטנה. הונדה ג'אז החדשה תהיה הראשונה לקבל את יחידת ההנעה ההיברידית החדשה של היצרנית (שתי יחידות נוספות חדשות יצטרפו בעתיד הקרוב). היחידה ההיברידית החדשה כוללת מנוע בנזין בנפח של 1.5 ליטר ומנוע עזר חשמלי בהספק משולב של 137 כוחות סוס. תיבת ההילוכים שלה תהיה רובוטית כפולת מצמדים (i-DCD) עם שבעה הילוכים. המערכת החדשה מסוגלת לנוע במצב חשמלי טהור (EV) לטווח מוגבל, בניגוד למערכת ה-IMA שמותקנת בדגמי הג'אז הנוכחיים. צריכת הדלק של המערכת החדשה תהיה טובה בכ-35 אחוזים מצריכת הדלק של הדגם היוצא, מה שאומר שאפשר לצפות לנתון משולב של כ-29 קילומטרים לליטר.

    הג'אז החדשה תשווק ביפן בשתי גרסאות בנזין נוספות - 1.3 ליטר (100 כוחות סוס) ו-1.5 ליטר (132 כוחות סוס). שני המנועים יוצעו עם תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית-רציפה. הדגמים האירופאיים יקבלו ככל הנראה גם אופציה למנוע טורבו-דיזל חסכוני ומתקדם.

    קבלו הצעה אטרקטיבית ברכישת ג'אז החדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    הונדה ג'אז החדשה

    dddd