הדור השלישי להונדה הקטנה מבחוץ אבל גדולה מבפנים. העיצוב חד מבעבר והממדים גדלו אם כי לא באופן ניכר. מרווח הפנים משופר והונדה בהחלט הצליחו למקסם את השימושיות של תא הנוסעים, במיוחד של השורה האחורית. גם תא המטען גדל משמעותית ויחד עם תא הנוסעים הופך את ג'אז לתחליף משפחתית ראוי. המנוע בנפח 1.3 ליטר עם 102 כ"ס ותיבת הילוכים רציפה חלש והביצועים לא מרשימים. לאלו מצטרפת נוחות נסיעה לא מבריקה. הגרסאות המאובזרות מגיעות עם חבילת בטיחות מרשימה ומאוד לא מקובלת בקבוצה.
מרווח פנים מצויין, תא מטען גדול ושימושי, צריכת דלק, אבזור בטיחות בגרסאות המאובזרות
מנוע חלש וחסר מחץ, נוחות נסיעה לא גבוהה, רועשת, חומרים פשוטים בתא הנוסעים
שינוע יעיל, פרקטי ומתוכנן היטב עבור המשפחה הצעירה שביצועים והנאה מנהיגה אינן בראש רשימת הדרישות שלה.
: רכב עירוני. עבור משפחה קטנה תת דגם:1.3 אוטומט Comfort
המלצה -
לחיוב - רכב מרווחת,
לשלילה - רעש ממנוע בהילוך נמוך
שינוע יעיל, פרקטי ומתוכנן היטב עבור המשפחה הצעירה שביצועים והנאה מנהיגה אינן בראש רשימת הדרישות שלה.
מרווח פנים מצויין, תא מטען גדול ושימושי, צריכת דלק, אבזור בטיחות בגרסאות המאובזרות
מנוע חלש וחסר מחץ, נוחות נסיעה לא גבוהה, רועשת, חומרים פשוטים בתא הנוסעים
הונדה ג'אז עוברת מתיחת פנים ולראשונה מקבלת גם מנוע עם 130 כ"ס
לקטנה הגדולה של הונדה, הלא היא הג'אז יש גם גרסה ידנית. איתמר יצא ליומיים עם המכונית כדי לחזור עם חוות דעת על החלופה הידנית ולענות על השאלה האם החיסכון במחיר משנה את החבילה
הונדה ג'אז היא שילוב בין מיקרוואן לסופר מיני, מציעה פתרונות שינוע ואריזה חכמים, עשירה במערכות בטיחות וגם זולה יותר מתמיד – גם לכם הג'אז הזה נשמע טוב?
הדור החדש והשלישי במספר של הונדה ג'אז ינחת בקרוב בישראל, עם ממדים נדיבים יותר ומחיר נמוך מבעבר. החל מ-90 אלף ש"ח לדגם ידני.
אחרי הגרסה האמריקאית והיפנית, הונדה חושפת גם את הגרסה האירופאית של הג'אז. תוצע עם מנוע 1.3 ליטר, שפת עיצוב חדשה ותשמור על מערכת המושבים המודולרית
הונדה מציגה את הגרייס, סדאן קומפקטית המבוססת על פלטפורמת הג'אז החדשה ומיועדת כרגע רק לשוק היפאני.
פרטים רשמיים ראשונים אודות הונדה ג'אז החדשה, שתושק בקרוב ביפן וצפויה להגיע לישראל במהלך שנת 2014.