תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • הונדה
  • הונדה חושפת קונספט לרכב פנאי עירוני חדש

    הונדה

    הונדה מציגה את ה-Urban SUV, קונספט לרכב פנאי עירוני חדש שמרמז על הג'אז החדשה וצפוי להיחשף במלואו עוד השנה.

    • 18-01-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    זה כבר לא סוד שבהונדה מתכננים להחליף בקרוב את הג'אז הוותיקה. בחודשים האחרונים פזרו מנהלי המותג באירופה ובארצות הברית מספר רב של הצהרות בנושא אך עד כה טרם ראינו תמונה ברורה ורשמית של התוצאה. מוקדם יותר השבוע זה השתנה, כשהונדה חשפה בפני עיתונאים את דגם הקונספט Urban SUV.

    מדובר ברכב פנאי עירוני קטן המבוסס על הפלטפורמה של הג'אז הבאה. אורכו הכללי 430 סנטימטרים, בדומה לרכבי פנאי עירוניים אחרים שפגשנו לאחרונה כמו רנו קפטור או אופל מוקה. הקונספט, שנראה קרוב למדי לגרסת הייצור הסופית, מקבל עיצוב צעיר וספורטיבי שנועד לקסום לא רק לקהל האמריקאי אלא לקהל לקוחות בכל רחבי העולם, כולל באירופה וביפאן. עיצוב זה, לפחות בחלקו, אמור להגיע גם אל הג'אז החדשה שתהיה חלק מסדרת הדגמים הזו.

    הונדה Urban SUV

    הרכב צפוי להיחשף בגרסת הייצור הסדרתית בקיץ הקרוב ושיווקו ביפאן צפוי להתחיל עוד השנה. שאר השווקים יאלצו להמתין כמה חודשים נוספים, עד שהונדה תסיים את בנייתו של מפעל ייצור חדש במקסיקו, שרוב תוצרתו מיועדת לשוק הגלובאלי. הרכב ישווק עם מגוון של כמה מנועי בנזין ויקבל כמובן גם גרסה היברידית, שתבסס על אחת מהמערכות ההיברידיות החדשות שמפתחת הונדה.

    הונדה Urban SUV

    dddd