סקודה פייבוריט הייתה אחת מהמכוניות האחרונות שתכננה סקודה בצורה עצמאית, כלומר לפני שנרכשה על ידי תאגיד פולקסווגן. הפייבוריט הציעה עיצוב חיצוני מודרני (יחסית למקובל במזרח אירופה באותה התקופה) והבסיס המוצלח שלה היוו בסיס לשלל דגמים נוספים של סקודה, כמו הפורמן והסקודה טנדר Pickup. לארץ הגיעה הפייבוריט עם מנוע בנזין 1.3 ליטר מתכנון עצמאי של סקודה (מנוע שהמשיך הלאה גם לדגמי הפליסיה) ועם גיר ידני בלבד, כשהיא נהנת מגלי העלייה הרוסית של תחילת שנות ה-90. אך במהרה התגלו הבעיות, כמו איכות ההרכבה הנמוכה, החלודה שתקפה את חלקי המרכב ומספר בעיות אמינות. כל אלו גרמו לרוב הרכבים להעלם מהכביש וכך פינתה סקודה פייבוריט מקום לדגמים המודרניים יותר של היצרנית, שאנו מכירים כיום.
זולה לרכישה;
כל השאר;
למה שלא תחפשו איזו סובארו ג'סטי ישנה במקום?
שאלות מנוגע לטיימינג ורעשים מהמנוע
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סקודה פייבוריט