מיצובישי אקליפס קרוס רוצה להיות לאאוטנלנדר מה שהיה ה-X6 של במוו ל-X5. וכתוצאה מכך, הוא כנראה גם רוצה להיות למיצובישי עצמה, מה שהיה אותו X6 לבמוו. הוא חולק אותו אורך בסיס גלגלים עם ה-ASX, שמכונה בארצות שונות 'אאוטלנדר ספורט', ומהווה מעין פרשנות אחרת ומודרנית יותר לאותה תפישת "אאוטלנדר מעוצב". המימדים של האקליפס זהים כמעט לחלוטין לאלו של ה-ASX, עם סנטימטרים בודדים שמפרידים ביניהם. אולם מתחת לפני השטח, מדובר על שני יצורים שונים לחלוטין. האקליפס מודרני יותר, עם מנוע 1.5 טורבו ותיבת הילוכים רציפה חדשה, הוא מאובזר יותר עם מערכת מולטימדיה מקורית, פנסי לד (בגרסאות הבכירות) ותצוגה עילית, והוא גם נראה הרבה יותר מעניין. היי, אמרנו מעניין, לא אמרנו יפה.
: מאכזב מאוד תת דגם:1.5 אינטנס
המלצה -שירות 00000000000000000000000000000
לחיוב - תאוצה מצויינת
לשלילה - תרומה למחיר פשוט לא שווה את הכסף
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס מקבל גרסת אקסקיוטיב חדשה שתצטרף מעל דגם הכניסה ותוסיף רשימה לא מבוטלת של אביזרים. בחודש ההשקה תשווק במחיר הבסיס – 150,000 ₪
אחרי חודשיים ו-7000 ק"מ, האקליפס חוזר הביתה והגענו לשלב הסיכומים. מה חשבו עליו מובילי הדעה ומה הייתה ההארה של פבל
המבחן ארוך הטווח של מיצובישי אקליפס מגיע לאמצע, והגיע הזמן לסיכום ביניים של מובילי הדעה
מבחן ארוך טווח של למיצובישי אקליפס יוצא לדרך. במהלכו הוא יעבור בין מובילי הדעה שלנו שיספרו על החוויות שלהם איתו, רוצים להשתתף? הצטרפו לדיון המתגלגל
קח שם של מכונית ספורט, ערבב פנימה אופנת ג'יפונים, כף של עיצוב חדשני, שתי כוסות אוויר טורבו ומלוא החופן טעם מוכר. התוצאה - הכי מיצובישי שאפשר, עם כל מה שצריך כדי להצליח בשוק
האקליפס קרוס, הקרוסאובר הבינוני החדש של מיצובישי קופץ לבריכה עמוסת מתחרים כדי לנסות ולקחת את ההובלה בנתח השוק הצומח ביותר.