תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי אקליפס קרוס
  • מבחן ארוך טווח - מיצובישי אקליפס - מתחילים

    מיצובישי אקליפס קרוס

    מבחן ארוך טווח של למיצובישי אקליפס יוצא לדרך. במהלכו הוא יעבור בין מובילי הדעה שלנו שיספרו על החוויות שלהם איתו, רוצים להשתתף? הצטרפו לדיון המתגלגל

    • 17-01-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    היום אנחנו מתחילים חודשיים של מבחן ארוך טווח למיצובישי אלקפיס. הפציינט מגיע אלינו כשהוא צבוע לבן, מתהדר ברמת הגימור הגבוהה ביותר - עילית, הנעה כפולה ותג מחיר של 180,000 ₪. במהלך המבחן, שימשך חודשיים, יעבור הרכב בין מובילי הדעה שלנו כאשר כל שבוע הוא "יגור" אצל אדם אחר.

    מיצובישי אקליפס 2019

    הפעם, בשונה ממבחנים קודמים, החלטנו לערב גם את שאר חברי הקהילה שלנו במבחן ואנחנו מזמינים אתכם להירשם לפורום, להצטרף לדיון שנפתח, ולשאול אותנו כל שאלה שאתם רוצים, או לבקש מאיתנו לבדוק כל דבר שאתם רוצים, עם האקליפס. רק עשו לנו טובה, ובוא נשתדל להימנע מדברים מאוד הזויים או כאלה שדורשים כמויות מסחריות של קצפת.

    השאלות המעניינות ביותר יצורפו לדיווחי האמצע והסוף של המבחן שיתפרסמו כאן במגזין, והשאלה שתקבל הכי הרבה "תודות", תזכה את השואל בפרס ממש מגניב שנחליט מהו במועד מאוחר יותר (מתסמיני הדחיינות).

     

    אז למה אתם מחכים? הצטרפו לדיון, ספרו לנו מה אתם רוצים לדעת על האקליפס, ואולי תזכו בפרס מגניב שאפילו אנחנו עדיין לא יודעים מה הוא.

     

    dddd