בשנת 2007 חזרה פיאט 500 לעולם, כמכונית עירונית קטנה ומעוצבת. ה-500 הקטנה והחביבה הזאת זכתה כמעט מייד להצלחה מסחררת, בעיקר בשל עיצובה החיצוני הנאה והייחודי שמעלה חיוך גם היום. מתחת לפחים הנאים מסתתר מפרט טכני שגרתי למדי המבוסס כמעט במלואו על מכלולי הפנדה. היצע המנועים ותיבות ההילוכים נלקח מהפנדה, כשהוא כולל מנועי בנזין בנפח 0.9 או 1.2 ליטר בשידוך לגירים ידניים או רובוטיים חד מצמדיים. תא הנוסעים של פיאט 500, לעומת זאת, לא הושאל מהפנדה והוא מעוצב בצורה ייחודית למדי עם שלל קישוטים צבעוניים ומושבים מעוצבים. כמובן שכתוצאה מהעיצוב והממדים המושב האחורי אינו מרווח במיוחד, אבל הוא כן יכול לשמש מבוגרים לנסיעות קצרות. תא המטען קטן למדי, אבל לא ציפינו למשהו אחר. במסגרת מתיחת הפנים של הדגם עודכן העיצוב החיצוני עם פנסים ופגושים חדשים, בפנים הרכב עוצבו מחדש גלגל ההגה ולוח השעונים ובחלק מהגרסאות נוספה כעת מערכת מולטימדיה.
עיצוב, צריכת דלק.
איכות חומרים, אבזור, מחיר.
חמודה ומעוצבת, אך יקרה.
הכנס השנתי של התוכנית הלאומית לתחליפי דלקים נערך זו השנה הרביעית והקיף יומיים של מפגשים, הרצאות והחלפת רעיונות בנושא עתיד התחבורה האישית והחברתית. החשיפה המרכזית – מכונית ראשונה של פיאט 500 המונעת במתנול