בשנת 2007 חזרה פיאט 500 לעולם, כמכונית עירונית קטנה ומעוצבת. ה-500 הקטנה והחביבה הזאת זכתה כמעט מייד להצלחה מסחררת, בעיקר בשל עיצובה החיצוני הנאה והייחודי שמעלה חיוך גם היום. מתחת לפחים הנאים מסתתר מפרט טכני שגרתי למדי המבוסס כמעט במלואו על מכלולי הפנדה. היצע המנועים ותיבות ההילוכים נלקח מהפנדה, כשהוא כולל מנועי בנזין בנפח 0.9, 1.2 או 1.4 ליטר בשידוך לגירים ידניים או רובוטיים חד מצמדיים. תא הנוסעים של פיאט 500, לעומת זאת, לא הושאל מהפנדה והוא מעוצב בצורה ייחודית למדי עם שלל קישוטים צבעוניים ומושבים מעוצבים. כמובן שכתוצאה מהעיצוב והממדים המושב האחורי אינו מרווח במיוחד, אבל הוא כן יכול לשמש מבוגרים לנסיעות קצרות. תא המטען קטן למדי, אבל לא ציפינו למשהו אחר. לזכותה של ה-500 הקטנה עומד גם מפרט בטיחותי נדיב יחסית למקובל בקטגוריה. עם זאת גילה המתקדם של המכונית מתחיל להיות מורגש בתא הנוסעים, שאינו מספיק מאובזר וסובל מכמה בעיות בהנדסת האנוש.
עיצוב חיצוני; עיצוב פנימי;
לא מספיק שימושית; לא מספיק מאובזרת;
חמודה למראה וחמודה לנסיעה. אם העיצוב שלה עושה לכם את זה - לכו על זה
: רכב מהמם עיצוב פנימי מרהיב, חסר אבזור וחסכוני מאוד.
המלצה -
לחיוב - עיצוב הרכב עיצוב פנימי
לשלילה - חסר אבזור אין חיבור AUX USB תא כפפות חשוף ומושב אחורי ממש צפוף ולא נוח בעליל.
500Abarth: יקר אבל שווה כל שקל. תת דגם:1.4 Black Jack
המלצה -
לחיוב - אחת המכוניות הקטנות שמזכירה לי מחדש איזה כיף זה לנהוג באוטו קטן מימדים. חסכוני ללא היכר. עמוס תוספות לדגם הספציפי. איכות הרכבה מעבר למקובל בפיאט בדרך כלל. התנהגות כביש שמעלה חיוך.
לשלילה - מושב אחורי לא מרווח ולא נוח. מחיר. תנוחת נהיגה גבוהה מידי וחוסר היכולת לכוון את ההגה לעומק גורמות לשינוי מצב הישיבה בצורה תכופה.
עיצוב הרכב עיצוב פנימי
חסר אבזור אין חיבור AUX USB תא כפפות חשוף ומושב אחורי ממש צפוף ולא נוח בעליל.
אחת המכוניות הקטנות שמזכירה לי מחדש איזה כיף זה לנהוג באוטו קטן מימדים. חסכוני ללא היכר. עמוס תוספות לדגם הספציפי. איכות הרכבה מעבר למקובל בפיאט בדרך כלל. התנהגות כביש שמעלה חיוך.
מושב אחורי לא מרווח ולא נוח. מחיר. תנוחת נהיגה גבוהה מידי וחוסר היכולת לכוון את ההגה לעומק גורמות לשינוי מצב הישיבה בצורה תכופה.
קטנות, צעירות ומגניבות. לקחנו את שלוש העירוניות המעוצבות כדי לבדוק מי הכי שיקית בכיתה
שמונה שנים אחרי הצגתה מקבלת ה-500 חזות מחודשת, טכנולוגיות משופרות וליין מנועים רחב יותר
לא ממש מתיחת פנים אלא עדכונים קלים לשנת 2014 – פיאט 500 מקבלת את מנוע ה-TwinAir 105 כוחות סוס החדש ואופציה לצבע ירוק.
פיאט משיקה בישראל את הגרסה החמימה של ה-500 הקטנה. ה-500S תציג עיצוב חיצוני ספורטיבי יותר ומנועים שגרתיים למדי.
מחירון מעודכן לדגמי פיאט 500 בישראל, עם הוזלה של כ-20 אלף ₪ בדגמי הבסיס. האם ה-500 הקטנה תהפוך סוף סוף לרלוונטית בישראל?
הגרסה החשמלית של פיאט 500 נחשפת לראשונה. אינה צפויה להגיע לאירופה ושיווקה יוגבל ככל הנראה לקליפורניה בלבד.
גרסה חדשה לפיאט 500 מושקת בישראל עם יותר אבזור, יותר קישוטים ומחיר השקה מוזל.
שמחה מהולה בעצב בקבוצת פיאט. מצד אחד, חוגגים את ההצלחה המרשימה של ה-500. מהצד השני, סוגרים זמנית את פס הייצור של הפונטו.
גרסה צבעונית במהדורה מוגבלת של פיאט 500 מגיע לישראל. 50 היחידות הראשונות ישווקו במחיר התחלתי של 90 אלף ₪.
L זה בעצם Long. הכירו את פיאט 500L, הגרסה הארוכה של פיאט 500 המוכרת. שיווקה יחל לקראת סוף השנה.