סובארו WRX היא גרסת הביצועים הספורטיבית של האימפרזה. מדובר בטיל בליסטי בכל קנה מידה שהוא, מכונית שהיא כמעט מכונית מרוץ חוקית לכביש. היא מהירה, מאוד, בדיוק כמו שאפשר לצפות ממכונית עם מנוע 2.5 ליטרים שההספק המרבי שלו מגרד מלמטה את ה-300 כוחות סוס. לפני שיפורים, כמובן. היא מצוידת במערכת הנעה כפולה כמיטב מסורת הראלי של סובארו ובתיבת הילוכים ידנית. הדגם האוטומטי של סובארו WRX יגיע כנראה ארצה רק בהמשך. חוץ מזה, תמצאו ב-WRX תא נוסעים פשוט למדי שממש לא מזכיר תאי נוסעים של מכוניות ב-300 פלוס אלף ש"ח. הדגש כאן הוא על אווירה קרבית/ספורטיבית, ולא על פאר. גם הנהיגה עצמה לא קלה במיוחד. מדובר במכונית תובענית ודורשת, גם בנהיגה יום-יומית.
ביצועים; התנהגות כביש;
אין לנו כסף לאחת כזאת; מהירה מידי?;
תשאירו בצד קצת כסף לעו"ד תעבורה טוב
סובארו חושפת פרטים ראשוניים על קונספטים של STI ושל פורסטר טורבו שיוצגו בתערוכת טוקיו ב-11 בינואר 2019
300 כוחות סוס ב-300 אלף ₪. סובארו משיקה בישראל את הדור החדש של אייקון הספורט המוטורי WRX STI.
גרסת ה-STI של סובארו WRX נחשפת, עם מנוע 2.5 ליטרים טורבו-בנזין בהספק של 305 כוחות סוס ותיבת הילוכים ידנית.
תשכחו מהאימפרזה. ה-WRX זונחת את השם אימפרזה ומושקת כדגם עצמאי ומבטיחה להיות מהירה ונשלטת מקודמתה.