רנו מגאן RS היא גרסת הספורט הקרבית של המגאן קופה. באמצע 2014 הגיעה אלינו הגרסה המעודכנת של המגאן RS, הנושאת את קו העיצוב החדש של היצרנית עם הגריל הקדמי שהושאל מדגמי הפלואנס, הקליאו והקפצ'ור. מתחת למכסה המנוע מסתתר מנוע 2.0 ליטרים טורבו-בנזין חזק שמספק ביצועים מרשימים מאוד. התנהגות הכביש, כרגיל בדגמי הספורט של רנו, נהדרת והמכונית מספקת שפע של הנעה לחובבי ההגה. עם זאת, רנו מגאן RS אינה מכונית נהיגה יום-יומית מרשימה. נוחות הנסיעה לא מרשימה והתחושה הכללית היא של "מהיר ועצבני" - לא בדיוק המכונית האידיאלית להיתקע איתה בפקק בנתיבי איילון. האם זה אומר שלא היינו רוצים אחת בחניה? ממש לא! אם היא רק הייתה זולה יותר, אולי היינו יכולים להרשות לעצמנו אחת כזאת.
התנהגות כביש; ביצועים;
נוחות נסיעה; מחיר;
ספורטיבית קיצונית, לחובבי ההגה בלבד.
falou קיבל רנו מגאן RS CUP לסוף שבוע וחזר עם מסקנות
רנו חושפת את גרסת הטרופי הקיצונית ביותר (בינתיים) של המגאן RS. עם מושבים נמוכים יותר, מייסב טורבו קראמי ואגזוז מתוחכם במיוחד
רנו מגאן המחודשת זוכה ל-3 כוכבים בלבד במבחן הריסוק של ה-EuroNCAP. ציון זהה גם לפיג'ו 301, סיטרואן C אליזה ו-MG3. פורד טורנאו קונקט עם 4 כוכבים, פולקסווגן ספורט-וואן עם 5.