קיה סיד החדשה היא עוד דוגמא מצוינת לאבולציה המדהימה שעשה המותג קיה בשנים האחרונות. הסיד היא כבר לא האחות הפחות סקסית ומבוקשת של ה-i30 (אחותה לפלטפורמה) אלא מכונית עצמאית עם לא מעט יתרונות על פנה אחותה מקוריאה. בין היתר אפשר למצוא כאן עיצוב נאה יותר ובעיקר תיבת הילוכים מתקדמת יותר - רובוטית כפולת מצמדים (ולא אוטומטית רגילה). בכלל, קיה סיד החדשה היא מכונית בוגרת ואיכותית מאוד גם בכל מה שקשור לנוחות הנסיעה ולאיכות החומרים. עוד קצת כוח מהמנוע והיה לנו סוס מנצח בכל פרמטר אפשרי.
איכות חומרים; עיצוב;
ביצועים; אין מערכת מולטימדיה כסטנדרט;
משפחתית איכותית ומצוינת;
: מי שלא קונה קיה סיד לא יודע מה הוא מפסיד רכב מעולה תת דגם:1.6 אוטומט EX
המלצה -מי שלא קונה קיה סיד לא יודע מה הוא מפסיד
לחיוב - המזגן לא מוריד מכוח הנסיעה כלומר: האוטו מזנק עם המזגן, מרווח, נוח לנסיעה ממושכת, בנסיעה לא שומעים את המנוע, רואים את הדרך מכל החלונות (בגלל החלונות הצדדיות) מולטימדיה מרהיבה, וישר אחורי מעולה, תאי איחסון מרובים, משענת יד ועוד
לשלילה - אין
: מוזר שאין יותר כאלה על הכביש תת דגם:1.6 אוטומט EX
המלצה -אחרי כמעט שנה עם הרכב, אין ספק בכלל שקיה עלו רמה והקיה סיד מוכיחה זאת. את הסיד הכרתי כשקיבלתי אותה בתור רכב מושכר באירופה לאחר שהרכב שהזמנתי לא היה במלאי. הנציג התעקש שהוא משדרג אותי בכך שמביא לי קיה ואני גיכחתי. אחרי 10 ימים עם הרכב היה לי קשה להיפרד...
לחיוב - איכות חומרים מעולה, עיצוב מדהים. גיר רובוטי מוצלח מאוד. אבזור רב כסטנדרט וטיפול סטנדרטי במוסך לא יעשה לכם חור עמוק בכיס.
לשלילה - ההגה לא מעביר כמו שצריך את התחושה של הכביש. הרכב אצלי פחות משנה והתאורה עוקבת פניה התקלקה כבר בשני הצדדים. אין מערכת מולטימדיה כסטנדרט כמו בשאר המתחרות.
מי שלא קונה קיה סיד לא יודע מה הוא מפסיד
המזגן לא מוריד מכוח הנסיעה כלומר: האוטו מזנק עם המזגן, מרווח, נוח לנסיעה ממושכת, בנסיעה לא שומעים את המנוע, רואים את הדרך מכל החלונות (בגלל החלונות הצדדיות) מולטימדיה מרהיבה, וישר אחורי מעולה, תאי איחסון מרובים, משענת יד ועוד
אין
אחרי כמעט שנה עם הרכב, אין ספק בכלל שקיה עלו רמה והקיה סיד מוכיחה זאת. את הסיד הכרתי כשקיבלתי אותה בתור רכב מושכר באירופה לאחר שהרכב שהזמנתי לא היה במלאי. הנציג התעקש שהוא משדרג אותי בכך שמביא לי קיה ואני גיכחתי. אחרי 10 ימים עם הרכב היה לי קשה להיפרד...
איכות חומרים מעולה, עיצוב מדהים. גיר רובוטי מוצלח מאוד. אבזור רב כסטנדרט וטיפול סטנדרטי במוסך לא יעשה לכם חור עמוק בכיס.
ההגה לא מעביר כמו שצריך את התחושה של הכביש. הרכב אצלי פחות משנה והתאורה עוקבת פניה התקלקה כבר בשני הצדדים. אין מערכת מולטימדיה כסטנדרט כמו בשאר המתחרות.
קיה סיד מתעדכנת לקראת 2016 עם מנוע טורבו-בנזין חדש, כמה עדכונים קומסטיים ותיבת הילוכים חדשה. אצלנו בעוד כמה חודשים.
להיות בלי ולהרגיש עם - קיה משיקה חבילת עיצוב מצודדת לסיד ברוח ה-GT הספורטיבית אך משאירה אותה עם מנוע ותיבה חסכוניים
בהשוואה לדור הקודם מציגה קיה סיד החדשה שיפור ניכר וברור בכל הקשור לעיצוב, לאיכות החומרים ולאבזור. האם יש לה את מה שצריך כדי להצליח בקטגוריית המשפחתיות הצפופה? כנראה שכן. מבחן דרך.
כשנה לאחר השקתה, מגיעה קיה סיד החדשה לישראל בגרסאות ההאצ'בק והסטיישן, בנזין ודיזל. מחיר יחל ב-125 אלף ש"ח לדגם הדיזל הידני או 127 אלף ש"ח לדגם הסטיישן האוטומטי.
טלקאר תשיק במהלך שנת 2013 שלושה דגמים חדשים של קיה – קארנס, סיד ופורטה – שיצטרפו אל הסורנטו המחודש ודגם היברידי של האופטימה.
הדור השני של קיה סיד יושק במהלך 2012 ויציע איכות חומרים משופרת, מרווח פנים גדול יותר ומנועים חזקים יותר.
הדור החדש והשני במספר של קיה סיד יושק בתערוכת ג'נבה וצפוי להגיע עוד השנה. מה צפוי לנו? הצצה ראשונה.