קיה סיד החדשה היא עוד דוגמא מצוינת לאבולציה המדהימה שעשה המותג קיה בשנים האחרונות. סיד החדשה היא מכונית בוגרת ואיכותית עם עיצוב חיצוני ופנימי נאה, אם כי הפנים מעט קודר. קיה סיד החדשה מוצעת בישראל בגרסאת בנזין עם מנוע בנפח 1.6 ליטר, שמשודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמד עם 6 הילוכים. וגם בגרסאת טורבו דיזל עם מנוע בנפח זהה שמשודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמד עם 7 הילוכים או ידנית עם 6. במסגרת מתיחת הפנים של הדגם הפגוש האחורי והקדמי עוצבו מחדש, ובגרסאת הדיזל המנוע עבר עדכון שבמסגרתו ההספק עלה ל136 כ"ס ו30 קג"מ, וגם תיבת ההילוכים האוטומטית הוחלפה ברובוטית כפולת מצמד.
צריכת דלק בגרסאת הדיזל, אחריות ארוכה (7 שנים) בגרסאות הבנזין.
אין 7 שנות אחריות על הדיזל, התנהגות כביש מעט אפרורית, אין מערכות בטיחות מתקדמות.
משפחתית שתבצע הכל בצורה טובה, אך לא ייחודית או מרגשת.
: אם הגיר היה יותר טוב הרכב היה כמעט מושלם. תת דגם:סיד 1.6 EX אוטומטי 5 דלתות
המלצה -
לחיוב - פינוקים ותוספות ברכב.
לשלילה - גיר לא חלק,במיוחד ברוורס בירידה.
קיה חושפת את הדור השלישי של הסיד, עם עיצוב מעניין יותר ומנועי טורבו, ומורידה את הגרש מהשם