הדור השני של קיה סורנטו מבוסס על פלטפורמה של יונדאי סנטה-פה וככזה אינו מציע יכולת שטח של ממש. במקום יכולת שטח קיבלנו רכב פנאי גדול ומרווח, כולל 7 מקומות ישיבה די מרווחים ואוריינטציה איכותית מבעבר. מבחר המנועים כולל גרסת דיזל נהדרת, עם מערכת הנעה כפולה וביצועים טובים מאוד. בנוסף יש גם את גרסת ה-Urban הבסיסית, שמצוידת במנוע בנזין ומגיעה ללא מערכת הנעה כפולה, אך היא זולה בצורה משמעותית. בשני המקרים יכולת השטח היא כאמור בסיסית למדי ולא משהו שהיינו מציעים לבדוק בטיולי שטח קשוחים. רמת האבזור אצל קיה סורנטו טובה בסך הכל וכך גם איכות החומרים בתא הנוסעים. מרווח הפנים מצוין, במיוחד בשורה השנייה אבל גם בשורה השלישית.
נוחות נסיעה; מרווח פנים;
היגוי מעורפל; ביצועי השטח שנופלים מאלו של הדור הקודם
קרוסאובר טוב, נעים לנסיעה ולא יקר במיוחד.
רוני מסכם 5 שנים עם קיה סורנטו, מסתכל לאחור, ולא מוצא על מה להתלונן. מאוד לא אופייני לנו
הצצה ראשונה אל קיה סורנטו 2015 החדש, שייחשף במלואו לקראת סוף החודש.
גרסת ההנעה הכפולה של הסורנטו המחודש זונחת הרבה מיכולת השטח של הגרסאות הקודמות ומתמקדת בכביש. מבחן דרך לסורנטו המעודכן לשנת 2013.
דגמי 2013 של קיה סורנטו 4X4 מגיעים לישראל, בגרסאות בנזין ודיזל ובשתי רמות אבזור. מחירם יחל ב-235,750 ש"ח.
גרסת ה-Urban בעלת ההנעה הקדמית של קיה סורנטו היא הראשונה שמקבלת בישראל את מתיחת הפנים שעבר הדגם לקראת 2013. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת.
קיה סורנטו Urban המחודש מגיע לישראל, כשבועיים לאחר שהושק בפריז. מחירו יעמוד על 189,900 ש"ח.
קיה חושפת פרטים נוספים אודות מתיחת הפנים שעבר הסורנטו. שיווקו של הדגם המחודש באירופה יחל במהלך שנת 2013.
תמונות ראשונות ממתיחת הפנים של קיה סורנטו נחשפות. יגיע לשוק במהלך שנת 2013.
גרסה חדשה ומוזלת של קיה סורנטו מושקת בישראל, עם הנעה קדמית ומחיר אטרקטיבי של כ-188 אלף ש"ח.
הקרוסאובר של קיה עובר מתיחת פנים לקראת 2012 במסגרתה יקבל עיצוב חדש לחזית ועדכונים לרמות האבזור.