תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קאדילק
  • קאדילק ATS
  • קאדילק ATS – בקרוב בישראל

    קאדילק ATS

    עם מחיר אטרקטיבי, מנוע חזק ורשימת אבזור נדיבה, תנסה קאדילק ATS לנגוס בנתח השוק של המתחרות מגרמניה.

    • 07-12-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    חברת UMI תשיק בשבועות הקרובים את קאדילק ATS בישראל. ה-ATS, הסדאן הספורטיבית והיוקרתית של היצרנית מאמריקה, הייתה אמורה להגיע ארצה כבר במהלך הקיץ האחרון אך השקתה התעכבה מסיבות הקשורות ביבואנית. כעת, לקראת פתיחת שנת המודל של 2013 ועם הגעתם של רכבי הדגמה ראשונים, עולה חברת UMI בקמפיין אינטרנטי ראשון למכונית וחושפת גם את המחיר, שיחל ב-265 אלף ₪.

    קאדילק ATS אמורה לחזק את מעמדה של UMI בנישת רכבי היוקרה. בשנים האחרונות כלל היצע הדגמים של המותג בישראל שני דגמים עיקריים - רכב הפנאי היוקרתי קאדילק SRX והסדאן הגדולה קאדילק CTS. ה-ATS, שתהיה קטנה וזולה משני אלו, אמורה להגדיל בצורה משמעותית את היקף המכירות של המותג בישראל תוך שהיא נוגסת מפלח השוק של המתחרות המובילות בסגמנט זה - מרצדס C קלאס, במוו סדרה 3 או אודי A4.

    קאדילק ATS

    בישראל תשווק קאדילק ATS עם מנוע טורבו-בנזין חדש בנפח 2 ליטרים, שהספקו המרבי 272 כוחות סוס. הוא מניע את צמד הגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים ואפשרות לתפעול ידני. יחידת כוח זו מאפשרת לרכב לזנק מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 5.9 שניות וצריכת הדלק שלה נעה בין 9 קילומטרים לליטר בנסיעה עירונית ל-13.1 קילומטרים לליטר בנסיעה בין עירונית.  

    רמת האבזור הבסיסית (Luxury) של קאדילק ATS כוללת 8 כריות אוויר, בקרת יציבות עם בקרת משיכה, בקרת אקלים מפוצלת, מושבי עור, מושב נהג בעל כיוון חשמלי ופנסי LED אחוריים. רמת האבזור הבכירה ביותר (Premium) תוסיף לכל אלו 2 כריות אוויר נוספות, מערכת התראה מפני התנגשויות חזיתיות, מערכת התראה על סטייה מנתיב, מערכת מתלים אקטיבית, מנופי תפעול לתיבת ההילוכים מגלגל ההגה, פנסי קסנון, חלון גג ועוד.

    קאדילק ATS תהיה המכונית הראשונה של קאדילק בישראל שמקבלת את מערכת ה-CUE (קיצור של Cadillac User Experience) שהיא למעשה מערכת מולטימדיה עם מסך מגע וממשק המדמה ממשק של סמארטפון, המשלבת לתוכה את נגני המוזיקה, את הדיבורית האלחוטית ואת מערכת הניווט. בדגם הבסיס היא תכלול מסך מגע בגודל 5.7 אינטש', 10 רמקולים, דיבורית בלוטות' וחיבורי USB. בדגם המאובזר יותר היא תכלול גם מערכת תצוגה עילית (HUD) ומערכת ניווט.

    קאדילק ATS - מפרט טכני

    dddd