תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סקודה
  • סקודה אוקטביה
  • סקודה אוקטביה
  • סקודה אוקטביה החדשה – טיזרים ותמונות ריגול

    סקודה אוקטביה

    הדור החדש של סקודה אוקטביה יושק עוד השנה ובזמן שבסקודה חושפים טיזרים, צלמי הריגול הזריזים כבר חושפים תמונה ראשונה.

    • 20-11-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    השקתה של סקודה אוקטביה החדשה הולכת ומתקרבת. בחודשים האחרונים עסקה היצרנית בקידום ובהשקה של משפחתית אחרת, סקודה ראפיד. כעת, לאחר שסיימו להשיק את הראפיד והחלו את שיווקה ברוב השווקים הרלוונטיים, מתחילים אנשי סקודה לעבוד על המכונית החדשה הבאה שיציגו - היא האוקטביה החדשה. הדור הנוכחי של האוקטביה נחשב לסוס ותיק (אך מצליח למדי) של המותג, שמשווק ברצינות מאז שנת 2004.

    אך הזמן עושה את שלו ובמסגרת חידוש כל הדגמים הקומפקטיים של קבוצת פולקסווגן, חידוש הכולל למשל גם את אודי A3 החדשה ואת פולקסווגן גולף החדשה (דור 7), גם סקודה אוקטביה צפויה להתחדש בקרוב. כמו דגמי פולקסווגן ואודי שהוזכרו קודם, גם האוקטביה החדשה עושה שימוש בפלטפורמת ה-MQB החדשה, כך שהיא צפויה להיות גדולה אך קלה יותר מהדגם היוצא. העיצוב מתבסס בכבדות על זה של דגם הקונספט VisionD שהציגה סקודה בשנה שעברה והוא מייצג ככל הנראה את קו העיצוב העתידי של החברה.

    היצע המנועים של סקודה אוקטביה החדשה צפוי להתבסס על מנועי ה-TSI הנוכחיים של הקבוצה ואליו יצטרפו תיבות ההילוכים הרובוטיות כפולות המצמדים (DSG). סקודה תשווק ככל הנראה עם האוקטביה גם את מנוע ה-1.4TSI החדש של הקבוצה, שכולל את מערכת ה-ACT לכיבוי חלק מהצילינדרים במנוע לטובת חיסכון נוסף בדלק.

    אמש פרסם האתר carscoop תמונת ריגול ראשונה של האוקטביה החדשה, שנתפסה במסגרת צילומו של הרכב לקטלוג החברה בעיר סאנטיאגו, צ'ילה.

    סקודה אוקטביה החדשה

    dddd